bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
دبیرکل مجمع کارآفرینان با انتقاد از امتناع بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به تولید، گفت: در حال حاضر بانک‌‎‌های دولتی و خصوصی در شمال تهران برج‌های لوکسی دارند که با فروش آن‌ها می‌توانند افزایش سرمایه داده و به بخش‌های اقتصادی وام بدهند.

رریبر

گروه بانک و بیمه بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «حمیدرضا غزنوی» دبیرکل مجمع کارآفرینان در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تملک برخی املاک لوکس توسط بانک‌های دولتی اظهار کرد: در حال حاضر بانک‌های دولتی و خصوصی هر یک در شمال شهر تهران مالکیت برج‌های گران قیمتی را در اختیار دارند. امید می‌رود که در جریان مولدسازی دارایی‌های دولت، شرایطی محقق شود که املاک مسکونی و تجاری بانک‌ها فروخته و سپس در قالب سرمایه به بخش‌های اقتصادی کشور تسهیلات داده شود.


دبیرکل مجمع کارآفرینان افزود: منابع مالی بانک‌ها محدود است؛ لذا، فروش این املاک بلااستفاده بهترین راه حلی که آن‌ها می‌توانند منابع خود را افزایش دهند. در حال حاضر بیش از ۶ ماه از امتناع بانک‌ها از در پرداخت وام به بخش تولید می‌گذرد، اما در این مدت به دلیل محدودیت منابع و وجود تسهیلات تکلیفی، بانک‌ها نتوانسته‌اند سرمایه‌در گردش واحد‌های تولیدی را فراهم سازند.


مشروح گفته‌های غزنوی را در زیر ببینید.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: