bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
نائب رئیس سندیکای کنسرو ایران افزایش ١۵٠ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : فعلا این مسأله در ستاد تنظیم بازار مطرح نشده است و تولیدکنندگان حتما براساس قدرت خرید مردم پیشنهادات خود را ارائه می کنند

تکذیب افزایش ١۵٠ درصدی نرخ کنسرو ماهی/ قیمت مصرف کننده، براساس قیمت تمام شده کالا و متناسب با قدرت خرید مردم تعیین می شود.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ محمد مختاریانی، نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران در گفتگو با بازارنیوز، مباحث مطرح شده درباره افزایش ١۵٠ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت: چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح نشده است.


نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران اضافه کرد: کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصمیمات منتخذه در جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت هستند.


وی تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.


مختاریان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پیشینى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده، اما بر اساس دستور رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیرى از تعطیلى کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم گیرى در این خصوص، تسریع گردد.


نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران توضیح داد: همچنین مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی‌های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری شود.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: