bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، حضور سلاح‌ورزی را در قامت رئیس اتاق بازرگانی غیرقانونی دانست و گفت: کمیسیون از موضع خود کوتاه نمی‌آید.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ علی خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با حضور در تحریریه بازارنیوز به بهانه روز خبرنگار، در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز در خصوص آخرین وضعیت ریاست حسین سلاح‌ورزی در اتاق بازرگانی ایران، اظهار کرد: از نظر کمیسیون اصل ۹۰، حضور وی با توجه به عدم تایید صلاحیت او توسط وزارت اطلاعات، غیرقانونی است. این مطلب را به وزارت صنعت و معدن اطلاع دادیم.


خضریان تاکید کرد: ما بازه زمانی به آن‌ها دادیم تا این موضوع را درون خود، با استفاده از قانون حل و فصل کنند؛ چراکه اگر قرار باشد با استعلامات رسمی دستگاه‌های امنیتی کشور اینگونه رفتار شود که صلاحیت فردی را احراز نکنند و او در انتخابات شرکت کرده و اکنون در سمت ریاست اتاق بازرگانی قرار بگیرد، مشکل‌آفرین است.

وی افزود: موضوع فقط ریاست اتاق بازرگانی نیست؛ این فرد با این جایگاه می‌تواند در جلسات مهم و حساس کشور که اخبار محرمانه در آن مطرح می‌شود، حضور داشته باشد. فردی که وزارت اطلاعات صلاحیتش را احراز نکرده، صلاحیت حضور در این جایگاه را ندارد.

مشروح صحبت‌های خضریان در ویدیوی زیر مشاهده می‌شود:

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: