bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
در گفتگو با رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شد؛
رئیس سازمان ملی استاندارد درباره لوازم خانگی غیر استاندارد در بازار گفت: آن کالا‌هایی که به صورت یکپارچه و سالم از سوی تولیدکنندگان در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شود، از کیفیت خوبی برخوردار هستند؛ در این میان فقط کالا‌های قاچاق و تقلبی است که جزو محصولات غیر استاندارد محسوب می‌شوند.

کدام یک از لوازم خانگی‌های موجود در بازار غیر استاندارد است؟+ فیلم

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مهدی اسلام پناه» رئیس سازمان ملی استاندارد در گفتگو با بازارنیوز پیرامون برخی گزارش‌های مردمی درباره عرضه لوازم خانگی غیر استاندارد اظهار کرد: تاکنون گزارشی ذیل این موضوع به سازمان استاندارد ملی واصل نشده، اما باید این نکته را یادآور شد تولید این قبیل کالا‌ها و یا خدمات پس از فروش آن‌ها تابع برخی استاندارد‌های اجباری است که مسئولیت وضع آن بر عهده سازمان ملی استاندارد قرار دارد.


رئیس سازمان ملی استاندارد افزود: در این میان مصرف‌کنندگان می‌توانند اظهارات کیفیتی خود درباره یک قلم کالا را به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منعکس کند. در حال حاضر لوازم خانگی ایرانی توانسته نقش موثری را در جلوگیری از ارزبری و همچنین مقاومت‌پذیری بخش تولید ایفا کند.


وی تاکید کرد: آن کالا‌هایی به صورت یکپارچه و سالم از سوی تولیدکنندگان در بازار لوازم خانگی عرضه می‌شود، از استاندارد خوبی برخوردار هستند، اما در مقابل این امکان هم وجود دارد که محصولاتی که از کیفیت خوبی برخوردار نیستند، کالا‌های تقلبی و یا قاچاق باشند.


مشروح گفته‌های اسلام‌پناه را در کلیپ زیر مشاهده کنید.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: