bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱
سرپرست معاونت هنری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در یک نشست خبری به تشریح جزئیات جشنواره ملی «کیش بهشت خانواده» پرداخت.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- «علیرضا فاطمیان‌پور» سرپرست معاونت هنری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در نشست خبری جشنواره ملی «کیش بهشت خانواده» اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تصمیم براین است رویداد‌های که در جزیره کیش برگزار می‌شود در رابطه با فرهنگ و ارتقای نشان جزیره کیش باشد و بر این اساس یکی از اهداف برگزاری رویداد‌های فرهنگی جزیره توجه به موضوع تحکیم بنیان خانواده است.


سرپرست معاونت هنری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: برای اجرای هرچه بهتر انتقال پیام این برنامه ما به به سه رکن «محتوا، قالب و مخاطب» نیاز داریم؛ به همین خاطر، ابتدا باید شرایط جزیره کیش و کیش‌وندان را شناسایی کنیم و سپس متناسب با این ارزیابی رویداد‌ها را به گونه‌ای طوری طراحی کنیم که منجر به یا ارتقاء نشان جزیره و یا در مسیر اعتلای فرهنگ کشور باشد.


وی تصریح کرد: در طراحی برنامه‌های فرهنگی این جشنواره، خانواده و پاسداشت آن از کلید واژه‌های مهم محسوب می‌شود؛ لذا به دلیل نقش پررنگ خانواده، شعار این جشنواره «کیش، بهشت خانواده» خواهد بود.

تشریح جزئیات جشنواره «کیش بهشت خانواده» از زبان سرپرست معاونت هنری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش
فاطمیان‌پور همچنین درباره جزئیات این جشنواره گفت: رویداد فرهنگی کیش بهشت خانواده در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر برگزار خواهد شد.


سرپرست معاونت هنری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش خاطرنشان کرد: برای ارتقای فرهنگ کیش تلاش می‌کنیم تا جذابیت‌هایی غیر از ساحل بکر و طبیعت زیبا مانند فرهنگ درست رانندگی و حفظ طبیعت توسط کیش‌وندان- تداوم یابد


وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره نحوه اعطای مجوز به هنرمندان فعال در این جشنواره هم توضیح داد: با توجه به اینکه موضوع اصلی این جشنواره فرهنگ جزیره کیش است به همین جهت شرایط و مجوز‌های لازم برای فعالیت هنرمندان برای خلق آثار خود در این منطقه تسریع شده و حتی تلاش می‌کنیم که از اسپانسر‌های بخش خصوص هم در این بخش استفاده شود


در ادامه این نشست خبری، «بابک عامل» به عنوان دبیر اجرایی جشنواره انتخاب شد.


عامل درباره زمان آغاز فراخوان ارسال آثار هنری مربوط به این جشنواره گفت: فراخوان دریافت آثار هنری هنرمندان از ۲۲ مهر، سه بخش مذکور آغاز شده است.


دبیر اجرایی جشنواره در ادامه «سعید یکه‌دهقان»، «سعید زاهدی»، «عالمه خسروی‌کتولی» و همچنین «مهدی گردآفرید» را به عنوان اعضای اعضای شورای سیاستگذاری را معرفی کرد


عامل در ادامه این نشست «مهدی جمالیان» را به عنوان دبیر بخش فیلم و «حسین تهوری»، دبیر بخش عکس اعلام کرد و درباره زمان معرفی دبیر طراحی پوستر هم گفت که این امر به زودی انجام می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: