bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
یک مقام مسئول در پاسخ به سوال بازارنیوز:
معاون حمل و نقل سازمان راهداری ضمن اشاره به خرید و فروش بارنامه ناوگان حمل و نقل کشور توسط دلالان، از ایجاد سامانه‌ای برای حل مشکل آن‌ها و پرداخت آنلاین کرایه رانندگان باری خبر داد.

ایجاد سامانه‌ای برای حل مشکل کرایه رانندگان باری+ فیلم

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید اکبری؛ «حمیدرضا شهرکی» معاون حمل و نقل سازمان راهداری طی نشست خبری با اصحاب رسانه که در حاشیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شده بود در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون خرید و فروش بارنامه توسط دلالان گفت: متاسفانه برخی از صاحبان کالا در زمان رسیدن محموله به مقصد، فرایند پرداخت کرایه حمل را با تاخیر انجام می‌دهند؛ لذا، درپی بروز این پدیده، وزارت راه و شهرسازی درصدد آن است که با ایجاد و نهایی کردن یک سامانه، نحوه پرداخت کرایه حمل را آنلاین کند تا از این طریق بتوان واسطه‌گری و دلال‌بازی‌های مربوط به این موضوع را تا حد زیادی برطرف کرد.


معاون حمل و نقل سازمان راهداری افزود: در حال حاضر کار‌های مطالعاتی این سامانه انجام شده و با برخی از بانک‌های عامل هم برای پیش‌برد نظام پرداخت این سامانه هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفته است. این سامانه یک بار به منظور تصویب در شورایعالی ترابری مطرح شد، اما ایراداتی در این شورا به آن سامانه وارد و اکنون این موانع به طور کامل رفع شده است.


وی تصریح کرد: به محض اخذ مصوبه اجرای این سامانه، اجرای آزمایشی آن با یکی صاحبان کالا‌های عمده آغاز خواهد شد. در طول اجرای سه ماهه آزمایشی این سامانه، تمامی ایرادات آن رفع و در نهایت سامانه پرداخت آنلاین کرایه به صورت کامل فعال خواهد شد.


در ادامه این نشست «شهریار افندی زاده» معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی هم توضیحات تکمیلی را در باره این سامانه ارائه کرد. مشروح گفته‌های شهرکی و افندی‌زاده را در کلیپ زیر مشاهده کنید.




پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: