bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به عزم جدی پلیس در مبارزه با کالای قاچاق، گفت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا به طور جد پایکار مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه است.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سردار حسین رحیمی» رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در گفتگو با بازارنیوز، پیرامون درخواست تعدادی از انجمن‌های صنفی فعال در حوزه‌های پوشاک و لوازم خانگی برای مقابله جدی با کالای قاچاق در سطح عرضه اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی کشور در اجرای این امر مهم هیچ تعارفی ندارد و حتی در این زمینه همیشه پیشرو بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی: فراجا به طور جد پایکار مبارزه با کالای قاچاق است
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: مبارزه با کالای قاچاق باید به گونه‌ای باشد که این محصولات از نقطه ورود تا سطح عرضه همواره مورد برخورد قرار بگیرند. از ابتدای بهمن ماه امسال، طرحی مصون به طرح سراسری برخورد با کالای قاچاق در سطح عرضه به کل کشور ابلاغ شده که اکنون در مرحله اجرا قرار دارد. اجرای این طرح در طول سال، با جدیت بیشتری استمرار پیدا خواهد کرد.


وی تاکید کرد: پلیس امنیت اقتصادی فراجا پای کار مقابله با کالای قاچاق در سطح عرضه است و در همین راستا از تولیدکنندگان و اتحادیه‌های صنفی انتظار دارد که همکاری‌های لازم را با فراجا داشته باشند.


رحیمی افزود: این انجمن‌ها برای مقابله با کالای قاچاق باید در کنار پلیس بایستاند. اگر همکاری و همدلی میان پلیس و آن‌ها وجود نداشته باشد، مبارزه با کالای قاچاق در همه حوزه‌ها بی‌نتیجه خواهد ماند.


رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا خاطرنشان کرد: اخیراً فراجا ستاد خبری را فعال کرده که از طریق آن مردم می‌توانند اخبار و اطلاعات خود درباره همه مسائل اقتصادی را به پلیس امنیت اقتصادی کشور اطلاع دهند. این مسئله شامل همه موارد اعم از مقابله با کالای قاچاق و همچنین اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود. در صورت شناسایی این موارد، پلیس امنیت اقتصادی با قدرت با آن موضوع برخورد خواهد کرد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: