bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با تخلف فروشگاه‌های متصل به این طرح، گفت: در حال حاضر تعدادی از این فروشگاه با اجبار مردم به خرید کالا‌های یک برند خاص مرتکب تخلف می‌شوند که وظیفه رسیدگی به این مسئله هم بر عهده وزارت صمت است.

گروه کار تعاون بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«رضا یحیوی» سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون تخلف برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای متصل به سامانه این طرح اظهار کرد: در حال حاضر امکان وقوع هیچ گونه تقلبی و یا سوء استفاده‌ای از اعتبار سرپرست خانوار‌ها وجود ندارد. در بروزرسانی‌جدید بانک اطلاعاتی این طرح، تا ۹۹ درصد جلوی این قبیل موضوعات گرفته شده است.

اجبار مردم به خرید از کالا‌های یک برند در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ/ وزارت صمت ورود کند
سخنگوی طرح کالابرگ الکترونیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اکنون تنها تخلفی که امکان وقوع آن توسط فروشگاه‌های متصل به این طرح وجود دارد، برند فروشی است؛ به بیان‌ساده‌تر، این امکان وجود دارد که در فرایند خرید کالا‌های مشمول طرح کالابرگ الکترونیک، فروشنده صرفاً محصولات یک برند خاص را عرضه و یا اینکه مصرف‌کنندگان را مجبور به خرید کالا‌های آن برند کند.


وی تصریح کرد: رسیدگی به این موضوع بر عهده وزارت صمت است. در صورت مشاهده موارد این چنین، مصرف‌کنندگان می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و تخلف صورت گرفته را گزارش دهند.


یحیوی همچنین درباره صف‌های ایجاد شده در مقابل فروشگاه‌های متصل به این طرح هم گفت: در حال حاضر صفی در این باره وجود ندارد و تجمع‌های صورت گرفته در مقابل تعدادی از فروشگاه‌ها هم ناشی از اخلال‌های به وجود آمده در سیستم آن‌ها بود.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: