bazarnews

کد خبر: ۱۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
خودروساز ژاپنی تویوتا از محصول جدید خود (Sequoia TRD Sport (2018 رونمایی کرد.
بازار نیوز - بسیاری از ویژگی‌های تاندرا TRD Sport در SUV فول سایز سکوئیا هم ارائه شده است به‌گونه‌ای که این خودرو هم از همان پیشرانهٔ برادر وانتش استفاده می‌کند و به دو صورت دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل قابل خریداری است؛ اما سکوئیا پس از مدت‌زمانی زیادی که در بازار حضور داشته است حالا فیس‌لیفت کوچکی را تجربه کرده تا همچنان بتواند در برابر رقبای سرسخت آمریکایی عرض‌اندام کند. البته این تغییرات بیشتر در قسمت جلوی خودرو صورت گرفته است به‌گونه‌ای که در این بخش چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییراتی را تجربه کرده‌اند درحالی‌که نمای عقبی آن تقریباً دست‌نخورده باقی‌مانده است.

دیگر ویژگی‌های ظاهری سکوئیا TRD اسپرت نیز شامل قاب کروم جلوپنجره، آینه‌های جانبی مشکی متالیک، رینگ‌های اسپرت 20 اینچی مشکی‌رنگ، قاب داخلی دودی رنگ چراغ‌های عقب، نشان مشکی‌رنگ TRD Sport روی درهای جلو و نشان کرومی و مشکی‌رنگ Sequoia بر روی درِ صندوق به همراه چراغ‌های جلوی LED با دی‌لایت و چراغ‌های مه شکن می‌شود.

در داخل این SUV فول سایز ژاپنی نیز به‌صورت استاندارد پوشش پارچه‌ای مشکی‌رنگ برای هر هفت صندلی، صندلی‌های چرمی خلبانی به‌صورت سفارشی (که به‌عنوان بخشی از پکیج پریمیوم آپشنال ارائه می‌شود) و کف‌پوش‌های با نشان TRD Sport ارائه شده است. همانند تاندرا، ویژگی‌های ایمنی فعال در سکوئیا 2018 هم بروز شده‌اند که شامل تجهیزاتی چون PCS، LDA، AHB و DRCC می‌شود. همچنین تمامی تیپ‌های بروز شدهٔ سکوئیا به‌صورت استاندارد مجهز به یک صفحه آمپر جدید با یک صفحه‌نمایش 4.2 اینچی شده‌اند که اطلاعات سیستم صوتی و وضعیت سیستم ایمنی تویوتا را نشان می‌دهد.

تویوتا سکوئیا 2018 با هشت رنگ بیرونی مختلف قابل سفارش خواهد بود که سه نمونهٔ آن‌ها شامل مشکی متالیک نیمه‌شب، آبی مروارید و قرمز، جدید هستند. رنگ‌های دیگر آن نیز عبارت‌اند از سوپر سفید، خاکستری متالیک مغناطیسی، نقره‌ای متالیک آسمانی و قرمز آتشین. انتظار می‌رود نسخهٔ TRD Sport تویوتا تاندرا و سکوئیا 2018 در ماه سپتامبر راهی نمایندگی‌های فروش شوند.

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: