bazarnews

کد خبر: ۱۷۲۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
نماینده مردم اصفهان:
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحال هستیم که پیش‌از نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشحال هستیم که پیش‌از نام‌گذاری سال جدید به پیشواز دغدغه‌های مقام معظم رهبری رفتیم و در روزهای پایانی سال 95، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44 تشکیل شد.
بازار نیوز - حمیدرضا فولادگر، بعدازظهر امروز در اصفهان ضمن تبریک سال نو و ولادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: نام‌گذاری امسال نیز از سوی مقام معظم رهبری، اقتصادی بود و این نشان می‌دهد دغدغه ایشان حل مشکلات اقتصادی کشور و تداوم تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: این نام‌گذاری نشان می‌دهد، به‌طور مشخص، افزایش تولید و افزایش اشتغال در حوزه اشتغال جوانان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشحال هستیم که پیش‌ازاین نام‌گذاری به پیشواز دغدغه‌های مقام معظم رهبری رفتیم و در روزهای پایانی سال 95، کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل 44 تشکیل شد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به شروع به کار این کمیسیون در هفته اول کاری سال جدید خاطرنشان کرد: پیگیری منویات مقام معظم رهبری و بحث نظارت بر اجرای قوانین تصویب‌شده در راستای اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید، حداکثر استفاده از ظرفیت تولید، اصل 44 و حمایت از تولید ملی در این کمیسیون به‌طور ویژه پیگیری خواهد شد.

فولادگر همچنین اظهار داشت: اگر نیاز به تصویب قوانین جدیدی نیز در این حوزه باشد، اقدامات لازم برای تصویب آن صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دولت را موظف به تحقق شعار سال جدید دانست و گفت: دولت فعلی در روزهای باقی‌مانده موظف به پیگیری این شعار خواهد بود و دولت بعدی نیز فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد، ملزم به تحقق این اهداف است.

وی به انتخابات ریاست جمهوری سال جدید نیز اشاره کرد و افزود: به‌طورقطع، انتخاب مردم در انتخابات پیش رو، بر اساس شاخص‌های اقتصاد مقاومتی خواهد بود و آن دسته از نامزدهایی در ریاست جمهوری و شورای شهر حائز رأی اکثریت خواهند شد که برنامه قابل دفاعی در حوزه اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان در پاسخ به سؤالی در رابطه با وضعیت تحقق اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان، تصریح کرد: کارهایی در استان اصفهان انجام شد؛ برخی پروژه‌های اقتصاد مقاومتی اولویت پیدا کرد و واحدهای کوچک نیز تسهیلاتی دریافت کردند اما این اقدامات به‌ هیچ‌وجه با اهداف مدنظر مقام معظم رهبری و مردم قابل قیاس نیست.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: