bazarnews

کد خبر: ۱۸۲۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
تلنگر به روابط عمومی موسسه آرمان استان ایلام
در حالی که موضوع بلوکه شدن حساب های موسسه آرمان (البرز ایرانیان) کاملا تایید شده و اکثر سپرده گذاران استان ایلام در این زمینه ابراز نارضایتی کرده اند، روابط عمومی موسسه آرمان این استان تاکید کرده که روال پرداخت پول به سپرده گذاران عادی است!
به گزار ش بازار نیوز، طی یک هفته گذشته موضوع بلوکه شدن سپرده های موسسه آرمان (البرز ایرانیان) به تیتر یک اخبار بانک ها تبدیل شده است و در همین راستا خبرنگار بازار نیوز برای صحت و سقم این خبر با چند سپرده گذار که حساب آنها در شهرستان ایلام بلوکه شده بود گفتگو کرد و آنها ضمن تایید این خبر، تاکید کردند که هربار که به موسسه مراجع می کنند تا سپرده خود را خارج کنند مسئولان بانک با اعلام اینکه اجازه نمی دهند پولی از این موسسه خارج شود می گویند: امکان پرداخت پول وجود ندارد و حساب ها بلوکه شده است!

یکی از این سپرده گذارها به بازار نیوز گفت: در یک خانواده دونفر به ترتیب مبلغ 25 و 30 میلیون تومان در این موسسه سرمایه گذاری کرده اند و از شهریور سال گذشته حق برداشت از حساب خود را نداشته اند ضمن اینکه سود حاصل از این حساب ها هم نصف شده است!

این مالباخته در ادامه اضافه کرد: اگر سود سپرده 400 هزار تومان بوده است در حال حاضر این موسسه هر چند ماه یک بار سودی بالغ بر 200 هزار تومان به حساب سپرده گذار واریز می کند ضمن اینکه مسئولان بانک در توجیه مشکلات پیش آمده و بلوکه شدن حساب های مردم هر بار از ادغام این موسسه با بانک توسعه در این استان خبر می دهند و تاکید می کنند که سپرده های آنها نیز در موسسه بلوکه شده است!

حتی پیرو مصاحبه ای که طی چند روز گذشته یکی دیگر از مالباخته های استان ایلام داشتیم وی نیز از سپرده 9 میلیون تومانی خود در موسسه آرمان ( البرز ایرانیان) خبر داد و گفت: که از نیمه دوم سال گذشته تنها 2 بار سود سپرده دریافت کرده آن هم نصف مبلغی تعیین شده از سوی موسسه بوده است.

با این تفاسیر سال اینجاست که چرا روابط عمومی موسسه آرمان (البرز ایرانیان) استان ایلام موضوع بلوکه شدن سپرده های مردم را تکذیب می کند و حتی تاکید دارد که روال پرداخت پول به سپرده گذاران هم عادی است! و حتی انتشار اخبار در خصوص بلوکه شدن حساب سپرده گذاران این موسسه و از همه مهتر ورشکستگی این موسسه  را غیر واقعی می خواند!

روابط عمومی این موسسه در تکذیبه خود آورده است:
متاسفانه انتشار برخی اخبار غیر واقعی در استان ایلام در سال گذشته منجر به مراجعه غیر متعارف سپرده گذاران و ایجاد نگرانی و نهایتا کمبود نقدینگی در شعب این موسسه شد که این موضوع با تلاش مدیران و مسئولان موسسه و همدلی و همراهی مشتریان ارجمند در حال رفع شدن نهایی است.

آنچه مسلم است به دلیل حجم تقاضا، تراکم و مراجعه مشتریان در پایان سال و کمبود نقدینگی، با همه تلاش های صورت گرفته بعضاً در پاسخگویی به مطالبات مردم مشکلاتی بوجود می آید.

موسسه اعتباری آرمان بر اساس تعهد و میثاق با مشتریان عزیز نسبت به اصول اخلاقی و قانونی کاملاً پایبند بوده و تمامی تلاش ما برای رفع هر گونه  نگرانی و ایجاد اعتماد در مشتریان ارجمند است.

بدیهی است این موسسه بر اساس پی گیری ها و مساعدت های سطوح عالی بانک مرکزی آمادگی خویش را برای انطباق کامل با سیاست های دولت اعلام داشته و در همه شرایط خود را پاسخگو تلقی می کند.

این در حالی است که قسمت "تماس با ما" سایت اصلی موسسه آرمان (البرز ایرانیان) غیرفعال است و کسی پاسخگوی سپرده گذاران نیست ضمن اینکه این سایت از دسترس نیز خارج شده است.

پول سپرده‌گذاران موسسه آرمان (البرز ایرانیان) بلوکه شده، لطفا تکذیب نکنید!

به هر حال روابط عمومی محترم موسسه آرمان (البرز ایرانیان) استان ایلام بهتر است به جای اینکه اخبار واقعی در خصوص مشکلات و نگرانی های سپرده گذارا این بانک را غیر واقعی بخواند کمی چاره اندیشی کند و به فکر مرتفع کردن مشکلات پیش آمد باشد ضمنا در صورتی که این دوستان این موضوع را دوباره تکذیب کنند خبرگزاری بازار نیوز می تواند با سند و حتی به همراه شماره حساب چندین نفر از سپرده گذاران تکذیبه روابط عمومی موسسه آرمان ( البرز ایرانیان) را تکذیب کند!!!

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
1
سلام . من هم یکی از سپرده گذاران این موسسه هستم . مطالب فوق کاملا درست است . ضمنا سود 5 ماه شهریور تا دی را بالا کشیدن . سود اسفند هم توسط پیامک اغلام ولی پرداخت نمی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
1
از ۱۴ اسفند تا امروز یک ریالی به کسی ندادن به شعبه مراجعه میکنیم میگن فعلا خبری از پول نیست. روابط عمومی ارمان چرا شما فقط بلدید دروغ به مردم تحویل میدهید کجا پرداخت پول به روال عادی داره پرداخت میشه بسه از ین همه دروغ گفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۲
0
0
آقا مطلب صحت داره ما سه تا حساب داریم حدود چهل میلیونه الان چندین ماهه کهرپولی بهمون نمیدن فقط سود یک ماه و نصف بهمون دادن
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
پولمون رو خوردن هیچ کس هم نیست به دادمون برسه مردم بدبخت شدن رفت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: