bazarnews

کد خبر: ۱۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
میرسلیم در شبکه یک:
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه اول سیما گفت: آمریکا مدام با توطئه به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی بود.
بازار نیوز - سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه با دوربین شبکه یک سیما به معرفی خود پرداخت و گفت: تحصیلات خود را در دبیرستان رازی در سال ۱۳۴۴ به پایان رساندم و به دلیل خفقان حاکم بر کشور، برای ادامه تحصیل به فرانسه رفته و در آنجا به تحصیل در رشته مکانیک پرداختم، در زمان حضور در فرانسه انجمن اسلامی آلزاس را تاسیس کردیم و سال ۱۳۵۴ به کشور بازگشتم.
 
وی ادامه داد: بعد از برگشت به عنوان استاد در  دانشگاه پلی تکنیک (امیر کبیر) مشغول و هم زمان در راه آهن شهری تهران مشغول به کار شدم.
 
میرسلیم در خصوص فعالیت های سیاسی و انقلابی خودش گفت: در سال ۱۳۵۷ و بعد فوت مرحوم حاج مصطفی خمینی در تظاهرات مجروح شدم و در پاییز همان سال جامعه اسلامی دانشگاهیان را تشکیل دادیم و من پیام این جامعه را برای حضرت امام در نوفل لوشاتو بردم. بعد از بازگشت امام به کشور مبارزات جدی تر شد و با خواست ایشان جمهوری اسلامی به آرای عمومی گذاشته شد.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود به بیان فعالیت هایش در حزب جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران و دیگر اقداماتش در اوایل انقلاب پرداخت و بیان داشت: آمریکا مدام با توطئه به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی بود که در همین زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی رخ داد.
 
وی افزود: اولین حکم مسئولیت خود را از دست آقای هاشمی رفسنجانی دریافت کردم و معاون سیاسی وزارت کشور شدم.
 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: