bazarnews

کد خبر: ۲۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
احمد وفادار :
رئیس اسبق اتحادیه طلا و جواهر در رابطه با انتخابات و تاثیر آن بر قیمت طلا گفت: افزایش قیمت برای طلا در چند روز آینده نخواهیم داشت و انتخابات ریاست جمهوری تاثیر مستقیمی بر بازار طلا و سکه ندارد.
بازار نیوز - به گزارش خبرنگار بازار نیوز احمد وفادار کارشناس طلا در رابطه با انتخابات و تاثیر آن بر قیمت طلا گفت: افزایش قیمت برای­­ طلا در چند روز آینده نخواهیم داشت و انتخابات ریاست جمهوری تاثیر مستقیمی بر بازار طلا و سکه ندارد.

این کارشناس با اشاره به دیگر عوامل تاثیرگذار برقیمت طلاگفت: پیروزی آقای روحانی تاثیری برافزایش قیمت سکه،طلا و دلار ندارد و اگر تغییری صورت بگیرد ناشی از افزایش 8دلاری قیمت جهانی طلا خواهد بود. 

احمد وفادار در رابطه با تاثیر سیاست های دولت آینده بر بازار طلا و ارز گفت: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت ثبات قیمت طلا و ارز را در دولت پیش رو میتوان انتظار داشت و روندی مثبت را برای بازار طلا و ارز می توان بیش بینی کرد.


وی افزود: دولت دوازدهم باید به سرمایه گذاری در تولید و صادرات اهمیت بیشتری دهد.صنف طلا وجواهر این پتانسیل را دارد تا در منطقه به جایگاه خوبی دست پیدا کند . امیدواریم دولت جدید آقای روحانی سیاست مناسبی برای تشویق تولیدکنندگان و صادرات کنندگان طلا وجواهر در نظر داشته باشد.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: