bazarnews

کد خبر: ۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱
مدیر فرودگاه خرم‌آباد از لغو دو ماهه پروازهای این فرودگاه به‌ دلیل روکش آسفالت سطوح پروازی خبر داد.
بازار نیوز- اسفندیار کیانی با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ در ادامه اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد و اجرای مهمترین بخش آن یعنی روکش آسفالت همه سطوح باند پروازی با تأیید مقامات استانی با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قبلی و هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی فعال و ضرورت انجام این کار در درجه حرارت مناسب فعلی، به‌ ناچار پروازهای فرودگاه خرم‌آباد به مدت 2 ماه از روز شنبه 16 مرداد ماه لغو شد.

وی اظهار داشت:‌ این اقدام به‌دنبال درخواست پیمانکار و مشاور طرح توسعه فرودگاه برای در اختیار گرفتن سطوح پروازی جهت روکش باند صورت گرفت.

کیانی ضمن اشاره به اهمیت از سرگیری پروازهای فرودگاه در اسرع وقت،‌ خواستار حمایت مستمر پیمانکار و مشاور طرح توسعه در اجرای این مرحله از طرح توسعه شد.

وی از کارفرما و مشاور و پیمانکار خواست تا با اجرای دقیق و بدون وقفه برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استفاده از همه ظرفیت‌ها پروژه روکش باند را در مدت زمان وعده داده شده(2 ماه) به اتمام رسانند.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد‌ از آغاز عملیات اجرایی سیستم روشنایی ‌باند فرودگاه خرم‌آباد، همزمان با پروژه روکش باند خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ با اجرای به‌موقع عملیات سیویل توسط پیمانکار طرح توسعه سامانه روشنایی باند این فرودگاه با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام خواهد شد.

کیانی گفت: در خصوص خط‌کشی باند و وارسی پروازی دستگاه‌های کمک‌ناوبری فرودگاه با ادارات ستادی شرکت فرودگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بلافاصله بعد از اجرای روکش شروع خواهیم کرد.

مدیر فرودگاه خرم‌آباد از شرکت‌های هواپیمایی و فعالان بخش خصوصی حوزه فرودگاهی در استان خواست آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری و جهش بزرگ بعد از اجرای طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد داشته باشند و از این فرصت مناسب برای توسعه استان و تولید ثروت و اشتغال‌زایی بهره ببرند.
فارس
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: