bazarnews

کد خبر: ۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (ایران تلکام ٢٠١٦) با گذشت چهار روز پس از برگزاری به کار خود پایان داد.
بازار نیوز - هفدهمین نمایشگاه تلکام در شرایطی از روز یکشنبه ۴ مهرماه آغاز به کار کرد که به گفته داوود زارعیان -سخنگوی شرکت مخابرات ایران- از جمله تفاوت‌های این نمایشگاه با سال‌های قبل این بود که با حضور شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات FCP، MVNO‌ها (اپراتورهای مجازی) و دیگر شرکت‌های تازه مجوز گرفته علاوه بر رقابت معمول میان اپراتورهای تلفن همراه، در این بخش‌ها نیز شاهد رقابت بودیم و تعداد و تنوع سرویس‌ها نیز افزایش داشت.

در تلکام هفدهم بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و نزدیک به ۱۰۰ شرکت خارجی حضور داشتند و حضور شرکت‌های خارجی نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش داشت. به گفته زارعیان، توجه به حضور شرکت‌های بین‌المللی پس از رفع تحریم‌ها، اکثر شرکت‌ها و یا فروشندگان تجهیزات ICT در این نمایشگاه حضور داشته و یا حداقل نمایندگان آنها در این رویداد حضور داشتند.

هفدهمین نمایشگاه تلکام از روز یکشنبه چهار مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز به کار کرد و امروز چهارشنبه هفتم مهر به کار خود پایان داد.
 
 
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: