bazarnews

کد خبر: ۷۱۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۲
بر اساس گزارش‌های میدانی، قیمت لوازم خانگی داخلی در سه ماه گذشته، تا ۶۰ درصد گران شده است که لزوم پیگیری و ورود مسئولان مربوطه به این مسئله را می‌طلبد که با پیگیری اخبار از رسانه ها، می‌توان از ورود دستگاه‌ها در چند روز اخیر، مطلع شد.

گروه کشت و صنعت بازارنیوز: طی هفته های اخیر، بازار لوازم خانگی با افزایش قابل توجه قیمت ها در انواع و اقسام کالاها روبرو شده است. پویا نبودن این بازار و رغبت کم مردم برای خرید کالاهای متوسط رو به بالا، نشان دهنده این امر است. البته تولید کننده ها بهانه های خود را برای این موضوع دارند و عدم اختصاص ارز را مهمترین علت این افزایش قیمت ها می دانند. اما طبق گفته مدیرکل لوازم خانگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این افزایش قیمت ها مورد تائید وزارت صمت نیست و هیچ گونه مجوزی برای این افزایش قیمت صادر نشده است. این در حالی است که بر اساس گزارش های میدانی، قیمت لوازم خانگی داخلی در سه ماه گذشته، تا 60 درصد گران شده است.

با این حساب، می توان گفت در صورت ورود دستگاه های نظارتی به این موضوع، می توان شاهد فروکش کردن قیمت ها در بازار لوازم خانگی باشیم. البته با پیگیری اخبار از رسانه ها، می توان از ورود دستگاه ها به موضوع لوازم خانگی در چند روز اخیر، مطلع شد.

در همین رابطه، محمد علی اسفنانی، معاون رئیس تعزیرات کشور، در گفتگو با بازارنیوز اعلام کرده بود که افزایش قیمت ها در بازار لوازم خانگی غیرقانونی است و تعزیرات به این موضوع ورود می کند.

در فیلم زیر، به گزارشی در این باب خواهیم پرداخت: 

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: