bazarnews

کد خبر: ۷۳۶۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰
جمعی از معلمان حق‌التدریس شاغل در مدارس دولتی در تماس با خبرنگار ایلنا، نسبت به آینده شغلی خود ابراز نگرانی کردند.

این معلمان که حقوق ساعتی خود را گاهاً با تاخیر دریافت می‌کنند، نگران اشتغال خود در سال تحصیلی پیش‌رو هستند؛ آنها می‌گویند: آیا در آموزش ترکیبی جایی برای نیروهای حق‌التدریس باقی می‌ماند؟

این درحالیست که معلمان آزاد شاغل در مدارس خصوصی نیز نگران ادامه فعالیت خود هستند و واهمه دارند که آموزش ترکیبی به بیکاری و تعدیل آنها بیانجامد. آنها در ارتباط با نحوه پرداخت حقوق نیز نگرانی‌هایی دارند؛ آیا اگر بخشی از زمان را در منزل و از راه دور به دانش‌آموزان درس بدهند، بازهم دستمزد آنها پرداخت خواهد شد؟

در عین حال،  روز گذشته، علی الهیار ترکمن (معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش) درباره روش‌های تامین نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده بیان کرد: امسال هم پکیج حق‌التدریس آزاد، سرباز معلم، نیرو‌های بازنشسته، خرید خدمات آموزشی و حق‌التدریس شاغل را مانند سال گذشته را برای تامین نیروی انسانی به کار می‌گیریم.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه به دلیل شیوع کرونا شیوه آموزش ترکیبی داریم، اما بازهم نیاز به نیروی انسانی وجود دارد و باتوجه به پکیج‌های در نظر گرفته شده مشکل تامین نیرو را برطرف می‌کنیم.

ترکمن در مورد معلمان آزاد گفت: این گروه از معلمان تابع مقررات سازمان مدارس و مراکز غیردولتی حقوق ماهیانه خود را دریافت خواهند کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
0
1
قربان ببخشید
از اسفند ماه تا پایان خرداد حقوقی به معلمان باز نشسته حق التدریس پرداخت نشده است. در بعضی اوقات 18 ساعت کار کردم با اینتر نت شخصی تدریس دیدن تمارین حل مشکل دانش آموزان . ممنون مطرح کنید تا به حقمان برسیم .
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
چرا وزارت اموزش وپرورش اطلاعات مدونی در زمینه حق التدریسی دوران کرونایی را اعلام نمی کند.
واقعا اگر حق وحقوقی به بازنشستگان نمی رسد صراحتا اعلام نمایند تا مابا روش های دیگری مخارج زندگی خود را تامین کنیم.
سال گذشته از اسفند تا ابتدای تیرماه هزینه اینترنت کردیم و فرصت های خود را از دست دادیم امان از یک تشکر خشک وخالی
معلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
0
0
لطفا حق التدریس شاغلین رسمی آموزش و پرورش را از اسفندماه تا کنون پرداخت کنید .چون تدریس از طریق اینترنت و شبکه شاد سخت تر از تدریس حضوری است .لطفا به فکر باشید خیلی گرانی هست
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
1
1
چرا باید دریافتی حق التدریس بازنشسته که یک حقوق از دولت میگیرد و مجدد دعوت به کار شده سه برابر حقوق حق التدریس عادی که هنوز استخدام هم نشده باشد؟؟؟اگر قوانین نمیتوانند از مظلوم دفاع کنند برای استفاده در لای جرز دیوار بهترند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
0
0
در جواب ،اینکه چرا بازنشسته سه برابر میگیره تا حق التدریس

چون اون این دوره ها را قبلا بدون اعتراض سالها گذراند،
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: