bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

 

یکی از اصلی ترین سوالاتی که برای خریداران دستگاه های صنایع غذایی مطرح است این است که: دستگاه روغن کشی از کجا بخریم؟

این مقاله، محل پاسخگویی به این سوال است.

از آنجایی که دستگاه روغن گیری می تواند برای افرادی که تصمیم دارند در صنعت غذایی شروع به کار کنند یا هم اکنون در این صنعت فعالیت دارند، سودمند باشد، لذا نکاتی که قبل از خرید دستگاه باید به آنها توجه کنند، در این مقاله، مورد بررسی قرار گرفته شده اند.

 

نوع دستگاه:

نوع دستگاه روغن گیری، یکی از مهمترین نکاتی است که قبل از خرید باید مورد توجه قرار گیرد. بر اساس نوع مصرف و کاربری، می توان تصمیم گرفت که نوع دستگاه از کدام مدل باشد.

 

مصرف انرژی:

مصرف انرژی دستگاه نیز مسئله ‌ای است که باید قبل از خرید به آن توجه کرد. دستگاه ‌های الکتریکی با مصرف بالای انرژی، هزینه‌ های بالایی ایجاد خواهند کرد. بنابراین، در صورت امکان خرید دستگاهی با مصرف انرژی کم، می ‌تواند مناسب ‌تر باشد.

 

 

مرکز فروش دستگاه روغن کشی در تهران

 

ظرفیت دستگاه:

ظرفیت دستگاه نیز موضوعی مهم است که قبل از خرید باید به آن توجه شود. دستگاه‌ های با ظرفیت بالاتر، مناسب برای تولید روغن به مقدار بیشتر هستند ولی برای استفاده در خانه، دستگاه با ظرفیت کمتر کافی است.

 

کیفیت ساخت و جنس قطعات:

کیفیت ساخت نیز باید در انتخاب دستگاه روغن گیری مورد توجه قرار گیرد. دستگاه ‌های با کیفیت بالا، در طولانی مدت با عملکرد بهتر و کمتر خرابی همراه خواهند بود.

 

 تنوع دانه های ورودی:

هر چه دانه های بیشتری بتوان به عنوان ورودی به دستگاه داد، نشانگر این است که دستگاه به صورت چند منظوره است. این حالت برای کسب و کار ها مورد بسیار مهمی است.


مرکز فروش دستگاه روغن کشی در تهران

 

 

 

 

حال به پاسخ اصلی این سوال می پردازیم که مرکز فروش دستگاه های روغن گیری و سایر ماشین آلات صنایع غذایی در تهران کجاست؟

 

مهم ترین و بهترین مرکز فروش دستگاه روغن کشی در تهران، شرکت کاراپرس می باشد. این شرکت ارائه دهنده و تامین کننده ماشین آلات صنایع غذایی برای کسب و کارها و فروشگاه های مختلف می باشد. کاراپرس چندین سال است که در زمینه فروش دستگاه های صنایع غذایی در خدمت مشتریان محترم خود می باشد.

 

از مزایای محصولات شرکت کاراپرس :

 

  • تنوع بالای محصولات : محصولاتی مانند دستگاه های روغن گیری، دستگاه های کره گیری، دستگاه ازده کنجد گیری، دستگاه آسیاب و دستگاه های آبگیری و غیره تنها بخشی از محصولات شرکت کاراپرس می باشند.

 

  • چند کاره بودن اکثر دستگاه ها : بسیاری از دستگاه های شرکت کاراپرس به دلیل چند منظوره و همه کاره بودن، نیاز بسیاری از کسب و کارهای نوپا و همچنین کهنه کار را برطرف می سازد

 

  • قیمت مناسب نسبت به بازار در عین داشتن بالاترین کیفیت : محصولات کاراپرس در عین داشتن بالاترین کیفیت، قیمت مناسبی نیز دارد که این مورد مشتریان بسیاری را برای کاراپرس جذب کرده است.

 

مرکز فروش دستگاه روغن کشی در تهران

  • خدمات پس از فروش محصولات : یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که برای خریداران، بسیار حائز اهمیت است گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات است که کاراپرس بر روی محصولات خود خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

 

  • پرس سرد بودن دستگاه های روغن گیری و کره گیری : روش پرس سرد که ویژگی منحصر بفرد دستگاه های کاراپرس می باشد، باعث حفظ شدن خواص کره یا روغن شده و خروجی بسیار مطبوع و خوش طعمی ارائه می دهد. در روش پرس سرد، هیچگونه حرارتی اعمال نمیشود و فقط از طریق فشار صورت می پذیرد.

 

  • آسان بودن استفاده از دستگاه ها : دستگاه های صنعتی کاراپرس بسیار کاربری ساده و آسانی داشته و استفاده از آن ها بسیار آسان است و نیاز به هیچگونه آموزش خاص و پیچیده ای ندارد.

    مرکز فروش دستگاه روغن کشی در تهران

 

 

 

 

  • حرفه ای و صنعتی بودن محصولات : دستگاه های کاراپرس به دلیل قطعات بسیار با کیفیت و بالا، کاربری حرفه ای و صنعتی داشته و تمامی صاحبان صنایع بزرگ و متوسط می توانند از این محصولات بهره مند شوند.

 

  • خوش طعم بودن و ارگانیک بودن مواد غذایی حاصل از دستگاه : ویژگی بارز دستگاه های کاراپرس، خروجی خوش عطر و طعم و ارگانیک بودن مواد غذایی خروجی از دستگاه ها است.

 

برای گرفتن قیمت دستگاه ها و یا هرگونه سوال راجع به اطلاعات فنی و نحوه خرید دستگاه ها، با واحد فروش کاراپرس تماس بگیرید. کارشناسان فروش کاراپرس به صورت تمام وقت، برای راهنمایی مشتریان محترم آماده هستند.

کاراپرس با در نظر گرفتن نیاز بازار برای هر کاربردی محصول ویژه ای ارائه می دهد. برای گرفتن راهنمایی های لازم جهت خرید هر یک از دستگاه ها بهتر است با شرکت کاراپرس تماس بگیرید تا بهترین دستگاه روغن گیری مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: