bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

در دنیای امروز با تغییرات فراوان اقلیم کسب و کار که با توسعه فروش آنلاین کالا و خدمات همراه است، کسب و کارها نیازهای متفاوتی برای مدیریت مالی و فرآیندی دارند، که اگر راهکار مناسبی برای آنها نداشته باشند علاوه بر اینکه امکان توسعه ندارند،  احتمال ضرر و زیان آنها بالا می رود. پس ابرآیرون نرم افزاری را طراحی و پیاده سازی کرده تا کسب و کارها بتوانند با کمترین هزینه مالی، زمانی و بدون هدر رفت منابع ، فروش آنلاین در وبسایت های شخصی، مارکت پلیسها و شبکه های اجتماعی را راه اندازی، مدیریت و گزارشگیری کنند، ضمناً با خوشه بندی اطلاعات امکان تحلیل داده ها را امکانپذیر کرده و به مدیران کمک میکند تصمیمات بهتری را در کوتاه ترین زمان اتخاذ کنند.

 

مشکلات سلرهای دیجی کالا

ابرآیرون، نیازمندیها و مشکلات فروشندگان دیجیکالا را از نزدیک بررسی و برای آنها راهکار ارائه کرده

 

مشکلاتی مانند اختلال موجودی کالا در انبارهای مختلف، اعمال تغییر قیمت برای تنوع های زیاد، عدم وجود گزارش صحیح درآمد حاصل از فروش، سختی محاسبه هزینه های دریافتی، عدم اطلاع از میزان طلب، دشواری مدیریت کالاهای باندل شده و فروش یک کالای واحد با چند کد تنوع در دیجیکالا.

 

راهکار ابرآیرون

 

ابرآیرون با اتصال به دیجیکالا از طریق وب سرویس و وب هوک بصورت اتوماتیک سفارشات را دریافت  و به عنوان فاکتور فروش در سیستم حسابداری ثبت میکند، سفارشهای لغو شده و برگشتی را تشخیص داده، کمیسیون فروش، کمیسیون برگشتی، هزینه پردازش، ارسال و جرائم را محاسبه و ثبت میکند.

 

ابرآیرون، همواره بر اساس ورود و خروج کالا به انبارها موجودی کالا را در پنل دیجیکالا بروز نگه داشته و با تغییر قیمت در ابرآیرون قیمتهای فروش در دیجیکالا را بروزرسانی میکند. ضمناً این تغییرات موجودی و قیمت همزمان در همه کانالهای فروش انلاین و حضوری نیزتغییر میکنند.

 

در ابرآیرون برای کالاهای باندل فرمول تعریف شده و با فروش کالاهای باندل شده در دیجیکالا ابرآیرون بصورت خودکار مصرف کالاهای زیر مجموعه باندل را تشخیص داده، بهای تمام شده کالای باندل را محاسبه کرده، و فروش کالای باندل را ثبت میکند.

 

حالا اگر شما برای تامین کالا سرمایه گذار دارید، ابرآیرون محاسبه ی سهم هر سرمایه گذار از سود فروش هر کالا  را محاسبه کرده و بصورت خودکار اسناد مربوط به بستانکاری سرمایه گذار را ثبت میکند.

 

با بهره گیری از ابرآیرون همه کانال‌های فروش یکپارچه شده و همه اطلاعات در یک پایگاه داده واحد متمرکز می شوند. موجودی کالا، قیمت فروش، هزینه های مختلف مربوط به هر کانال فروش، عملکرد هر کانال فروش و بازدهی آنها بخوبی قابل مشاهده می شود.
اولین و تنها نرم‌افزار حسابداری آنلاین متصل به دیجی کالا

موجودی کالا


 سیستم مدیریت کالا و انبارداری یکپارچه ابرآیرون، کنترل موجودی در همه کانالهای فروش حضوری، آنلاین و شبکه های اجتماعی را بصورت یکپارچه ممکن میکند به صورتی که اگر کالایی در یکی از کانالها فروخته شود اثر کاهش موجودی آن بر روی دیگر کانالهای فروش اعمال شده و با افزایش موجودی بر اثر تامین کالا بطور خودکار افزایش موجودی بر روی تمام کانالهای فروش در دسترس قرار می‌گیرد. به این ترتیب کمترین اختلال در موجودی انبارهای مختلف را تجربه می کنید.

 

قیمت گذاری

نوسانات شدید قیمتهای فروش و فضای رقابتی کسب و کارها بویژه در فروش آنلاین کالا احتمال ایجاد ضرر برای کسب و کار را بالا برده، ابرآیرون با شیوه های مختلف قیمتگذاری و تاثیر آنها بر روی کانالهای فروش بصورت خودکار از این رخداد جلوگیری کرده و با قیمتگذاری خودکار در کمترین زمان برای کسب و کار مزیت رقابتی بوجود می آورد. لازم به ذکر است که ابرآیرون با اتصال به رباتهای قیمتگذاری دیجیکالا رقابت در بین دیگر فروشندگان را برای شما آسان میکند.

مدیریت فرآیند ها

تعداد زیاد سفارشات برای کسب و کارهایی که در کانالهای فروش مختلف ایفای نقش میکنند، باعث شده که کسب و کار نیازمند دقت فراوان در انجام فرآیندهای جمع آوری و ارسال کالا باشد.

ابرآیرون با امکانات مختلفی از قبیل سیستم مدیریت وظایف، سیستم تگ منیجر و سیستم مدیریت وضعیت سفارشات به انجام و ردگیری هر چه بهتر فرآِندهای مربوطه کمک کند.

حسابداری

ثبت صحیح اسناد حسابداری مربوط به تمام فرآیندهای فوق الذکر از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که بدون بهره گیری از یک نرم‌افزار حسابداری و کدینگ حساب مناسب و منطبق با کسب و کار گزارشگیری مالی غیر ممکن خواهد بود. پس ابرآیرون با ارئه نرم افزار حسابداری یکپارچه اسناد حسابداری را بصورت خودکار ثبت کرده و امکان گزارشگیری استاندارد را برای مدیران مالی و صاحبان کسب و کار فرآهم کرده است.

اتصال به دیجیکالا

با توجه به توضیحات بالا شاید برای شما سوال باشد که ابرایرون به چه صورت و از چه طریق به دیجی کالا متصل می شود.

ابرآیرون، با ارائه سیستم پیشرفته اتصال به دیجی کالا از طریق وبسرویس و وب هوک شرایط دریافت خودکار اطلاعات سفارشات مشتریان شما در دیجی کالا و ثبت آنها بعنوان فاکتور فروش، محاسبه هزینه های پردازش، ارسال، کمیسیون و جرائم مربوط به هر کالا و سفارش و همچنین ثبت اسناد حسابداری و انبارداری منطبق بر سفارشات مذکور را فرآهم کرده و به شما کمک می کند تا در هر لحظه اطلاعات دقیقی از هزینه ها، میزان بستانکاری از دیجیکالا، میزان سود حاصل از فروش در این مارکت پلیس، کالاهای پرفروش، کالاهای پر سود، میزان کالای انبارش شده نزد دیجیکالا را در اختیار داشته باشید.

 

سیستم باندلینگ کالا

یکی از مشکلات اساسی سلر های دیجیکالا کنترل موجودی کالا در صورت ایجاد کالا با تنوع های مختلف و یا باندل کالا است.

ابرآیرون سیستم مدیریت باندل کالا را در اختیار کاربران خود گذاشته تا بدون صرف زمان و انرژی سفارشات کالاهای باندل شده را کنترل کرده و به سادگی اقدام به جمع اوری اجزای کالای باندل شده کنید.

 

دریافت نرم‌افزار و آشنایی بیشتر

 

 

تا می‌توانید از تیترهای فرعی استفاده کنید که جذابیت خواندن متن را ارتقا می‌دهد.علاوه بر تیترهای فرعی استفاده از بولت‌ها و اشاره تیتروار به نکات هم بسیار جذاب خواهد بود.

اولین و تنها نرم‌افزار حسابداری آنلاین متصل به دیجی کالا

برای آشنایی با ابرآیرون می‌توانید از طریق وبسایت ابرآیرون اقدام به ساخت حساب کاربری و دریافت آنلاین نرم افزار اختصاصی نمایید. و در ادامه با مشاهده آموزشهای ویدئویی و یا هماهنگی جلسات آموزش آنلاین از این نرم افزار مفید استفاده نمایید

بدون اینکه خودتان را درگیر موارد ذکر شده بالا نمایید نرم‌افزار مدیریت کسب‌وکار آنلاین ابرآیرون شما را به هدف اشاره شده نزدیک می‌کند و شما را در راه توسعه بیزنس یاری می نماید. در ادامه مطلب به سوالات بالا پاسخ می دهیم و چگونگی رفع نیاز شما در نرم افزار حسابداری آنلاین ابرآیرون را نیز بررسی میکنیم.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: