bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
در گفتگو با بازارنیوز اعلام شد؛
رئیس هیات مدیره کانون صنفی گاوداران ایران با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در روز‌های اخیر گفت: قیمت گوشت گوساله در بازار حدود ۱۰۰ هزار تومان با نرخ منطقی آن تفاوت دارد که این حاصل دلال بازی است.

گروه کشت و دام بازارنیوز- مهربانو مهدوی؛ سید احمد مقدسی، رئیس هیات مدیره کانون صنفی گاوداران ایران در گفتگو با خبرنگار بازارنیوز درباره شایعه مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت گوشت قرمز تا کیلویی یک میلیون تومان، این موضوع را تکذیب کرد و گفت: چنین امری منطقی نیست و تاکنون نیز گزارشی در این مورد نبوده است.

با اینحال وی در واکنش به افزایش شدید قیمت گوشت قرمز در بازار طی روز‌های گذشته، گفت: در این زمینه بحث قاچاق مطرح می‌شود که درباره دام سنگین امکان قاچاق وجود ندارد و درباره قاچاق دام سبک نیز بنده اطلاعات دقیقی نداریم که بخواهم به آن اشاره کنم.

مقدسی قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی را بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افرود: قیمت هر کیلوگرم گوشت گوساله نر نیز بین ۳۸۰ تا ۳۹۰ هزار تومان است که البته این قیمت منطقی نیست و نرخ هر کیلوگرم گوشت گوساله با توجه به قیمتی که دامدار عرضه می‌کند، باید بین ۳۰۰ تا ۳۱۰ هزار تومان باشد.

وی گپ موجود در این زمینه را نتیجه دلال بازی و واسطه بازی دانست و گفت: هم اکنون دامداران هر کیلوگرم گوساله نر زنده را به قیمت ۱۶۰ تا ۱۶۵ هزار تومان عرضه می‌کنند.

پایان پیام//

نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: