bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

شاید سوال خیلی از افرادی که به صورت مرتب نیاز به خدمات باربری دارند نیز همین باشد که بهترین باربری بین شهری کشور کدام است و به کدام باربری می توان اعتماد کرد ؟

در این مقاله قصد داریم بهترین شرکت باربری بین شهری را به شما عزیزان معرفی نماییم تا با کمترین هزینه امکان ارسال محموله و کالاهای مختلف برای شما عزیزان فراهم شود . همانطور که می دانید مجموعه ها و افراد مختلفی در خدمات باربری و خصوصا حمل بار بین شهری فعال هستند که بسیاری از آنها به صورت واسطه ای اقدام به حمل و نقل بار و کالاهای مختلف می نماید و مشکلات بسیار زیادی برای صاحبین بار و کالا فراهم نموده اند.

یکی از بهترین شرکت های باربری بین شهری مجموعه آنی بار است که با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف را برای شما از همه نقاط کشور فراهم می نماید.

آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل در کشور در همه استان های کشور امکان بارگیری و انتقال انواع محموله های تجاری ، صنعتی و شخصی را فراهم نموده است.

بهترین باربری بین شهری کدام است؟

 

 

خدمات باربری بین شهری آنی بار

 

همانطور که گفته شد ، آنی بار یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های باربری و حمل و نقل در کشور است که امکان انتقال انواع محموله و کالاها را برای شما عزیزان فراهم می نماید .

محموله ها معمولا از نظر ابعاد ، وزن و شرایط بارگیری و مهار دارای تفاوت هایی هستند که همین موضوع سبب می شود که تفاوت هایی برای انتقال محموله های مختلف ایجاد شود . از آنجایی که مجموعه آنی بار دارای سابقه طولانی در انتقال محموله های مختلف می باشد و تجربه ای بسیار زیاد در انتقال محموله ها مختلف دارد تمامی نیاز های حمل و نقل شما را برطرف خواهد نمود.

برخی از محموله های قابل ارسال به صورت زیر می باشند :

 

  • انواع تولیدات کارخانجات و کارگاه ها
  • دستگاه های صنعتی و کشاورزی
  • انواع تره بار و مواد غذایی
  • اثاثیه و لوازم خانه
  • محموله های تجاری و صادراتی
  • دستگاه های راهسازی و ماشین آلات

 

حمل و نقل بین شهری محموله ها نیاز به بیمه نامه کامل و حرفه ای دارد که از سرمایه و محموله شما به صورت کامل محافظت نماید. در صورت عدم استفاده از بیمه نامه توسط باربری ها ممکن است جبران خسارات در زمان بروز حادثه به معضل بزرگی تبدیل شود.

 

باربری بین شهری با چه ماشین هایی انجام میشود ؟

 

برای ارائه خدمات باربری و حمل و نقل بین شهری  ، ماشین های باری متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند که هر یک از انها برای انتقال نوع خاصی از کالا مناسب هستند . آنی بار با در اختیار داشتن انواع خودروهای باربری امکان انتقال محموله در ابعاد و تناژ متفاوت را برای شما فراهم نموده است و همین موضوع سبب شده است که طیف گسترده ای از انواع کالا قابل ارسال باشند .

خودروهای باربری که در خدمات باربری بین شهری مورد استفاده قرار میگیرند به صورت زیر می باشند :

 

  • انواع کامیون ( تک / جفت / 911)
  • انواع تریلی ( بغلدار / کفی / چادری )
  • انواع خاور ( مسقف / روبار )
  • نیسان بار

 

 

مجموعه آنی بار بر اساس شرایط محموله های شما مناسب ترین خودروی باری را در اختیارتان قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن انتقال محموله های خود را انجام دهید . قبل از ثبت سفارش نیز می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان بهترین خدمات باربری بین شهری را با کمترین هزینه ثبت سفارش کنید .  شماره تلفن باربری آنی بار 57669-021 می باشد.

بهترین باربری بین شهری کدام است؟

باربری بین شهری با انواع تریلی

 

یکی از مهمترین خودرو های باربری تریلی می باشد که در خدمات حمل و نقل بین شهری کالاها برای انتقال حجم زیاد مورد استفاده قرار میگیرد .  باربری بین شهری با انواع تریلی توسط مجموعه آنی بار از همه شهر های کشور انجام میشود . تریلی های زیر برای انتقال محموله های شما در اسرع وقت آماده بارگیری و انتقال محموله هستند :

 

  • تریلی کفی
  • تریلی چادری
  • تریلی یخچال دار
  • تریلی کمرشکن

 

خدمات جابجایی و انتقال محموله ها با تریلی نیاز به تجربه و شناخت از انواع محموله ها دارد . انتخاب تریلی نامناسب قطعا سبب بروز خسارات و همچنین افزایش هزینه های باربری خواهد شد . از همین جهت پیشنهاد میکنیم با شماره57669-021 در تماس باشید تا پس از مشاوره تخصصی مناسب ترین تریلی را ثبت سفارش کنید.

 

 

بهترین باربری بین شهری کدام است؟

باربری بین شهری اثاثیه منزل

 

یکی از مهمترین خدمات مورد نیاز افراد مختلف در کشور ، انتقال محموله ها اثاثیه و لوازم منزل  به صورت بین شهری می باشد.

اگر قصد دارید محموله های اثاثیه خود را به شهرهای مختلف کشور ارسال کنید می توانید از طریق آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین بسته بندی اقدام به انتقال آنها نمایید.

خدمات اثاث کشی بین شهری آنی بار برای انتقال محموله های لوازم خانه تحت پوشش بهترین بیمه نامه انجام میشود و با استفاده از کارگران آموزش دیده و متخصص و همچنین خودروهای باربری مخصوص اثاثیه ، در اسرع وقت اثاث کشی از تمام نقاط کشور انجام خواهد شد.

بهترین باربری بین شهری کدام است؟

بهترین بیمه نامه برای خدمات باربری بین شهری

 

 

یکی از مهمترین مواردی که در خدمات باربری بین شهری باید مورد توجه قرار گیرد استفاده از بیمه نامه می باشد .  محموله ها و کالاهایی که توسط انواع خودروهای باربری بارگیری و حمل می شوند به دلیل شرایط جاده ها همواره در معرض خطرات زیادی هستند و عدم استفاده از بیمه نامه ممکن است موجب بروز مشکلات بسیار زیادی شود.

بسیاری از شرکت های باربری برای کاهش هزینه های باربری بین شهری از بیمه هایی با کمترین میزان پوشش استفاده می نماید که هزینه های کمترین نیز دارد. از همین جهت در زمان بروز حوادث جبران خسارات بسیار سخت و زمان بر خواهد بود .

در مجموعه آنی بار به دلیل استفاده از بیمه ایران با کامل ترین پوشش برای خساراتی نظیر آتش سوزی ، سرقت ، شکستگی ، آبخوردگی و . . . می توانید با خیال آسوده ثبت سفارش خود را انجام دهید. ارسال بار به شهرستان توسط آنی بار تا 100 میلیون تومان تحت پوشش رایگان بیمه قرار خواهد گرفت.

 

اگر قصد دارید محموله و کالایی را به نقاط مختلف کشور ارسال کنید ، با شماره 57669-021 در تماس باشید تا بهترین خدمات را با کاملترین بیمه نامه تجربه کنید.

مشاوره تخصصی برای باربری بین شهری

 

همانطور که گفته شد ، برای انتقال محموله های مختلف بر اساس وزن ، حجم و شرایط آن نیاز به خودروهای مختلف است . هزینه های حمل و نقل نیز در شرایط مختلف دچار تغییراتی می شوند . با توجه به این موارد نیاز به مشاوره شدیدا احساس میشود .

مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه راهکار های مناسب برای باربری ارزان و ایمن محموله شما در اختیارتان قرار میدهد تا در اسرع وقت به صورت رایگان در کنار شما باشند .

برای مشاوره رایگان در خدمات باربری بین شهری آنی بار تنها کافیست با شمار 57699-021 در تماس باشید و همچنین می توانید از طریق سایت آنی بار ( anibar.net ) نیز اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: