bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
در نشست خبری مطرح شد؛
معاونین وزارت راه و شهرسازی طی نشستی با حضور اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های این وزارتخانه برای برگزاری سفرهای اربعین پرداختند.

خببلیط هواپیمای اربعین چند؟

گروه راه و مسکن بازارنیوز_ بهزاد قبادی؛ «محمدی بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشور، در نشست خبری سفرهای اربعین این وزارتخانه، در خصوص نرخ بلیت پروازهای اربعین گفت: با مذاکراتی که با طرف عراقی انجام شده بنا‌ است تا قیمت رفت و برگشت بلیت‌های پرواز اربعین ۸ میلیون تومان باشد.همچنین پیش‌بینی می‌شود این رقم برای سفر فرودگاه مشهد به عراق، یک و نیم میلیون تومان بیشتر شود.

 

«میعاد صالحی» رییس شرکت راه آهن هم در ادامه این نشست، در پاسخ به سوالی در خصوص این‌که در ایام اربعین، وضعیت حمل و نقل ریلی سایر مسیرها در کشور چگونه خواهد بود، گفت: با توجه به تلاش‌ها و همانگی‌هایی که با مخبر، معادن اول رییس جمهور انجام گرفته، افزایش صندلی‌ها برای سفر اربعین به گونه‌ای است که به باقی مسیرهای کشور آسیب وارد نشود.

 

«داریوش امانی» رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم در خصوص ترانزیت خودروهای شخصی به عراق در ایام اربعین، اظهار کرد: ایران در گفتگو با طرف عراقی برای این کار اعلام آمادگی کرده و مشکلی از طرف ما وجود ندارد اما منتظریم بغداد نظر خود را اعلام کند. تاکنون چنین اتفاقی قابل انجام نیست.

 

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: