bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
«محمدی بخش» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس سازمان هواپیمایی کشور ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان برای مدیریت پرواز‌های نوروزی، درباره کمبود بلیط در این ایام گفت: ما در این زمینه همیشه شرمنده مردمیم، زیرا در مورد تعداد هواپیما‌ها با ناترازی جدی مواجه هستیم.

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمد محمدی بخش» رئیس سازمان هواپیمایی کشور در گفتگو با بازارنیوز پیرامون برنامه‌های این سازمان برای مدیریت پرواز‌های نوروزی اظهار کرد: برای این ایام و مغایرت آن با ماه مبارک رمضان، برنامه‌ و تمهیدات متعددی دیده شده است. توسعه شبکه‌ پروازی، انجام پرواز‌های فوق‌العاده، توزیع مسیر‌های پروازی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های مختلف مانند تسهیلات فرودگاهی از جمله مواردی هستند که برای این ایام تدارک دیده شده است.

شرمنده مردمیم+ فیلم
رئیس سازمان هواپیمایی کشور افزود: خوشبختانه مردم هم با تنظیم مناسب سفر خود با حجم تقاضا‌های صورت گرفته در این ایام، همکاری‌های خوبی را با سازمان هواپیمایی کشور دارند. در کنار این موضوع، سازمان هواپیمایی کشور هم تلاش می‌کند که در سه دوره زمانی تعدد سفر‌های نوروزی، پرواز‌ها را به خوبی مدیریت و برنامه‌ریزی کند.


وی درباره جزئیات زمان افزایش پرواز‌های نوروزی هم توضیح داد: این سه دوره زمانی شامل روز‌های ۲۵ اسفند تا شب سال نو، چهارم تا هفتم فروردین و همچنین ۱۰ فروردین تا ۱۵ فروردین می‌شود.


محمدی بخش همچنین درباره کمبود بلیط هواپیما در ایام نوروز و سایر دوره‌های زمانی دیگر هم گفت: ما در این زمینه همیشه شرمنده مردمیم، زیرا در مورد تعداد هواپیما‌ها با ناترازی جدی مواجه هستیم.


مشروح گفته‌های محمدی بخش را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: