bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵

بهترین دستگاه بسته بندی حبوبات در بازار از نگاه تیم بامک

بازار دستگاههای بسته بندی مملو از انواع دستگاههای مختلف در زمینه های گوناگون است که هر کدام میتوانند عملیات بسته بندی را برای محصولات متنوع انجام دهند. این بازار امروزه توانسته با تکیه بر دانش متخصصان و مهندسان این حوزه، از دستگاههایی با دقت بسیار بالا برخوردار شود که توانسته اند سرعت بسته بندی را تا حد زیادی افزایش دهند. دستگاههای بسته بندی امروزه قادر به بسته بندی هر نوع محصولی هستند و میتوانند محصولات مایع، پودری و گرانولی را با سرعت و دقت بالا بسته بندی کنند. در این بین بسته بندی محصولات گرانولی نظیر حبوبات از پرکاربردترین انواع بسته بندی محسوب میشود که توانسته در سالهای اخیر فروش بسیار خوبی را نصیب تولید کنندگان در این حوزه کند. عملیات فرآوری و بسته بندی حبوبات میتواند با استفاده از دستگاههای بسته بندی با سرعت و دقت بالا و بدون هدر رفت انرژی و محصول انجام گیرد. در این مطلب تلاش خواهیم کرد تا درباره دستگاههای بسته بندی حبوبات و عملیات فرآوری این نوع محصولات اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

فرآوری حبوبات چیست؟

عملیات فرآوری حبوبات در واقع به مجموعه عملیات پاکسازی و تمیز کردن حبوبات و بسته بندی آن گفته میشود که توسط چند دستگاه انجام میگیرد. برای اینکه عملیات فرآوری حبوبات را بتوانید به درستی اجرا کنید ابتدا میبایست حبوبات را بصورت فله تهیه کنید. در مرحله اول از دستگاههای بوجاری برای پاکسازی خس و خاشاک احتمالی استفاده میشود. بعد از مرحله بوجاری عملیات پولیش انجام میگیرد تا حبوبات از نظر ظاهری کاملا پاک و شفاف به نظر بیایند. در مرحله آخر نیز مرحله بسته بندی توسط دستگاه بسته بندی حبوبات در اوزان مختلف صورت میگیرد تا محصول برای ارائه به بازار آماده شود. به کلیه مراحل ذکر شده در بالا عملیات فرآوری حبوبات گفته میشود که میتواند محصول درجه یک را به بازار ارائه کند. در ادامه به توضیحاتی درباره دستگاههای خط فرآوری حبوبات خواهیم پرداخت تا شما را با این نوع دستگاهها بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بوجاری حبوبات

اولین مرحله خط فرآوری حبوبات مرحله بوجاری است. در این مرحله محصولات فله ای داخل دستگاه ریخته میشوند تا پروسه پاکسازی آغاز شود و هر نوع خس و خاشاک از محصول جداسازی شود. در مرحله بوجاری تا 80 درصد آلودگیها از محصول جداسازی میشوند. بعد از مرحله بوجاری به مرحله میز بازبینی خواهیم رسید که محصول بوجاری شده روی میز برای بازدید چشمی قرار میگیرد تا توسط اپراتور بازدید نهایی صورت بگیرد و آلودگی احتمالی جداسازی شود. دستگاههای بوجاری قابلیت ساخت در ظرفیت های متنوع را از 250 تا 500 کیلوگرم در ساعت و حتی بیشتر را دارند و میتوانند با سرعت و دقت بالا به بوجاری و پاکسازی حبوبات بپردازند.

دستگاه پولیش حبوبات

مرحله بعد از بوجاری قسمت پولیش حبوبات است. حتما شما هم در قفسه فروشگاهها دقت کرده اید که برخی برندها از محصولاتی با کیفیت تر برخوردار هستند و حبوبات داخل بسته بندی، از درخشندگی زیبایی برخوردار هستند. این درخشش به دلیل گذراندن محصولات از پروسه پولیش حبوبات است که باعث میشود تا محصولات از درخشش و زیبایی خوبی برخوردار شوند و نظر خریدار را به خود جلب کنند. در واقع در مرحله پولیش حبوبات هیچ ماده ای به محصول اضافه نمیشود و این کار توسط دستگاهی که قادر به غبار زدایی است انجام میگیرد. این مرحله از پروسه فرآوری حبوبات میتواند تاثیر بسزایی در فروش بالای محصولات بسته بندی شده داشته باشد.

بهترین دستگاه بسته بندی حبوبات در بازار از نگاه تیم بامک

دستگاه بسته بندی حبوبات

در مرحله آخر به دستگاههای بسته بندی و پروسه بسته بندی حبوبات میرسیم که میتواند محصولات را در بسته بندی های سلفونی و یا پاکت های آماده بسته بندی کند. شکل بسته بندی ها و البته طراحی ظاهری بسته ها تاثیر بسیار زیادی در جلب نظر خریدار و فروش محصول دارد. با کمی جستجو در قفسه های فروشگاهها مشاهده خواهید کرد که شرکت های تولیدی به بسته بندی هایی در اشکال و اوزان مختلف در رابطه با حبوبات روی آورده اند. حبوبات از تنوع بسیار خوبی در ایران برخوردار است و بسته بندی این محصول در انواع مختلف و در اوزان مختلف امکان پذیر است. سرعت بسته بندی و میزان تولید در دستگاههای بسته بندی حبوبات کاملا متفاوت است و این نوع دستگاهها میتوانند حبوبات را در بسته بندی هایی در وزن های 100 گرم تا 1200 گرم بصورت اتوماتیک بسته بندی کنند.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات

دستگاههای بسته بندی حبوبات معمولا از نوع توزین دار هستند. این نوع دستگاهها قادر هستند تا حبوبات را در انواع بسته بندی های 100 گرمی تا 1200 گرمی بصورت اتوماتیک بسته بندی کنند. هر چه میزان توزین ها افزایش پیدا کند سرعت بسته بندی نیز افزایش پیدا خواهد کرد. البته که در سالهای اخیر دستگاههای بسته بندی جدید با نام دستگاه بسته بندی دوی پک به بازار عرضه شده اند که میتوانند حبوبات را در بسته بندی های پاکت آماده بصورت زیپ کیپ دار بسته بندی کنند. این نوع دستگاهها نیز قادر هستند تا محصولات را با سرعت و دقت بالا بسته بندی کنند.

بهترین دستگاه بسته بندی حبوبات

برای اینکه بتوانیم بهترین دستگاه بسته بندی حبوبات در ایران را به شما معرفی کنیم پارامترهای بسیاری را در نظر گرفته ایم نظیر کیفیت ساخت، استانداردهای تولید، خدمات پس از فروش، گارانتی محصول و... تا بتوانیم یکی از بهترین دستگاههای بسته بندی حبوبات در بازار ایران را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد تیم تحقیق و توسعه بامک دستگاه بسته بندی تمام مکانیک البرز ماشین کرج است. این دستگاه در انواع دو توزین، چهار توزین و شش توزین ارائه میشود که پیشنهاد تیم ما نوع چهار توزین این دستگاه میباشد که قادر است در هر دقیقه 30 بسته 900 گرمی از حبوبات را در بسته بندی های سلفونی بسته بندی کند. حذف سیستم پنوماتیک و استفاده از ابزارهای تمام مکانیک باعث گردیده تا این دستگاه از طول عمر بالایی برخوردار شود و هزینه نگهداری در آن بسیار کاهش پیدا کند.

این دستگاه از بالاترین استانداردهای روز دنیا در کنار بازار صادراتی بسیار خوب برخوردار است و توانسته به کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس صادر شود. انواع محصولات گرانولی و حبوبات با این دستگاه قابلیت بسته بندی شدن را دارند و میتوانند در بسته بندی هایی در اوزان 100 تا 1200 گرمی بسته بندی شوند. برای خرید این نوع دستگاه میتوانید با سرچ دستگاه بسته بندی مکانیک البرز ماشین کرج و تماس با تیم فروش البرز ماشین کرج، برای دریافت مشاوره و خرید دستگاه اقدام کنید. خوشحال میشویم تا در صورت داشتن تجربه کافی در زمینه استفاده از دستگاههای بسته بندی حبوبات، نظرات خود را با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید.

 

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: