bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
اینورتر ، دستگاه‌های الکترونیکی هستند که ورودی جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می‌کنند. یکی از برندهای معروف اینورترها ، برند اشنایدر الکتریک است.

اینورتر اشنایدر

 اینورتر ، دستگاه‌های الکترونیکی هستند که ورودی جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل می‌کنند. یکی از برندهای معروف اینورترها ، برند اشنایدر الکتریک است.

اینورتر اشنایدر ، معمولاً برای کاربردهای صنعتی و خانگی استفاده می‌شوند. آنها انرژی الکتریکی را از منابع مانند باتری‌ها، پنل‌های خورشیدی یا سیستم‌های توزیع برق بهره می‌برند و آن را به یک جریان AC مستقیم و بهینه تبدیل می‌کنند. اینورتر های اشنایدر در دو نوع تک فاز و سه فاز با رنج توانی متنوع مناسب برای انواع کاربری های سبک و سنگین از قبیل کنترل الکتروموتور می باشد.

خرید و قیمت اینورتر و درایو اشنایدر

ویژگی‌ها و قابلیت‌های اینورتر اشنایدر :

  1. قدرت تحمل بالا در برابر نوسانات و سر و صداهای الکتریکی.
  2. کارایی بالا و تبدیل دقیق بین جریان DC و
  3. قابلیت اتصال به شبکه هوشمند و کنترل از راه دور.
  4. رابط‌ های ارتباطی مانند پورت‌های USB، RS485، Ethernet و

 برای اطمینان از خرید و استفاده بهینه از اینورتر اشنایدر، توصیه می‌شود قبل از خرید و انتخاب، مشخصات محصول را برای همکاران فنی ما در ثامن کنترل شرق ارسال نمایید.

خرید اینورتر اشنایدر

شما می‌توانید برای خرید اینورتر اشنایدر با واحد بازرگانی شرکت ثامن کنترل شرق تماس بگیرید. ثامن کنترل شرق وارد کننده مستقیم انواع اینورتر اشنایدر در ایران است و در طول مسیر خرید اینورتر اشنایدر و پشتیبانی فنی بعد از فروش همراه شما خواهد بود.

کاربرد های اینورتر اشنایدر

اینورتر اشنایدر کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف از جمله: صنایع غذایی، میکسرها، صنایع ماشین سازی، صنایع نساجی، پمپ ها، دستگاه های بسته بندی و درب اتوماتیک و ... دارند.

درایو اشنایدر

درایو اشنایدر الکتریک (Schneider Electric)، یا اینورتر اشنایدر ، از تکنولوژی برداری توسط موتور استفاده می‌کنند تا سرعت و قدرت موتورها را کنترل کنند. این درایوها پشتیبانی از سیستم‌های تکنولوژیک مختلفی مانند موتورهای القایی، موتورهای سنکرون و موتورهای DC را دارند.

درایو اشنایدر الکتریک از فناوری حالت جامد (Solid State) بهره می‌برند که با استفاده از ترانزیستورها و قطعات الکترونیکی قدرتمند، میزان فرکانس و ولتاژ ورودی را تغییر داده و سرعت موتور را کنترل می‌کنند.

خرید و قیمت اینورتر و درایو اشنایدر

 درایوهای اشنایدر الکتریک قابلیت‌های بسیاری را ارائه می‌دهند، از جمله کاهش مصرف انرژی، کنترل دقیق سرعت، جلوگیری از شوک و فشارهای ناشی از شروع و توقف ناگهانی موتور و نظارت کامل بر عملکرد موتور و درایو.

اینورتر اشنایدر atv71

 اینورتر اشنایدر atv71 یک اینورتر صنعتی است که توسط شرکت Schneider Electric تولید می شود. ATV71 یک مدل مشهور در خانواده ATV است که برای کاربردهای صنعتی گسترده‌ای مناسب است. اینورتر ATV71 قابلیت کنترل سرعت و جریان موتورهای الکتریکی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد تا سرعت موتور را به صورت دقیق تنظیم کنید.

اینورتر اشنایدر ATV71 با دقت بالا و کارایی عالی عمل می کند و از ویژگی‌هایی مانند حفاظت در برابر جریان‌های اضافی، حفاظت در برابر ولتاژهای نامناسب، حفاظت در برابر اتصال کوتاه و حفاظت در برابر حرارت برخوردار است. همچنین، اینورتر ATV71 از رابط‌ های ارتباطی مختلفی مانند Modbus، CANopen و Ethernet برای اتصال به سیستم‌های کنترل خارجی پشتیبانی می‌کند.

انواع اینورتر اشنایدر

  • اینورتر اشنایدر ATV11
  • اینورتر اشنایدر ATV310
  • اینورتر اشنایدر ATV610
  • اینورتر اشنایدر ATV71
  • اینورتر اشنایدر ATV61
  • اینورتر اشنایدر ATV212
  • اینورتر اشنایدر ATV312
  • اینورتر اشنایدر ATV12
  • اینورتر اشنایدر ATV31
  • اینورتر اشنایدر ATV21

Schneider Altivar 630

Schneider Altivar 630 یک اینورتر فرکانس متغیر برای کنترل سرعت موتورها است که توسط شرکت اشنایدر تولید می‌شود. Schneider Altivar 630 به منظور بهره‌برداری بهینه از موتورهای الکتریکی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از ATV630 می‌توانید سرعت موتور را تنظیم و کنترل کنید و به همین ترتیب میزان انرژی مصرفی را کاهش دهید. اینورتر Schneider Altivar 630 دارای ویژگی‌هایی مانند کنترل PID، حفاظت‌های الکترونیکی، رابط‌های ارتباطی مختلف و ویژگی‌های دیگری برای بهره‌برداری بهتر می‌باشد.

ATV340

ATV340 یک نوع درایو قابل تنظیم فرکانس از مجموعه محصولات اشنایدر الکتریک است. این درایوها به طور خاص برای کاربردهای صنعتی و سیستم‌های اتوماسیون و کنترل ساخته شده‌اند. ATV340 دارای ویژگی‌های فنی و عملکردی قدرتمندی است که به شما کمک می‌کند تا سرعت و توان موتورهای القایی را کنترل و بهینه سازی کنید. این درایوها دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون کنترل دقیق سرعت، کنترل برداری بسته، قابلیت‌های حفاظتی فراوان و ارتباطات صنعتی متعدد هستند.

ATV312

ATV312 یک اینورتر صنعتی است که توسط شرکت Schneider Electric تولید می شود. اینورترها، دستگاه‌های الکترونیکی هستند که برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی استفاده می شوند، و ATV312 نیز یکی از مدل‌های محبوب در خانواده ATV است.

ATV312 برای برنامه‌ها و کاربردهای صنعتی گسترده از جمله تجهیزات الکتریکی، پمپ‌ها، فن‌ها و نوار نقاله‌ها مناسب است. این اینورتر، قابلیت کنترل سرعت و جریان موتورهای الکتریکی را فراهم می کند و به شما امکان می دهد سرعت موتور را به صورت دقیق تنظیم کنید.

ATV320

ATV320 یک درایو الکترونیکی توان پایین از شرکت اشنایدر الکتریک است. این درایو برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی در انواع برنامه ها، صنایع، ماشین آلات، سیستم های خنک کننده و در هر صنعتی که نیاز به کنترل سرعت و استفاده از موتورهای الکتریکی داشته باشد، مناسب است.

ATV630

ATV630 یک مدل خاص از اینورتر اشنایدر می باشد و شامل ویژگی‌ها و عملکردهای منحصر به فردی است. تعدادی از ویژگی‌های ATV630 عبارتند از:

  • کنترل دقیق و پیشرفته موتورها
  • نمایشگر و رابط کاربری ATV630

ATV630 امکانات متنوع اتصال را فراهم می‌کند، از جمله پورت‌های ارتباطی مانند RS485، Modbus TCP/IP و درگاه‌های آنالوگ و دیجیتال برای اتصال به سایر دستگاه‌ها. این قابلیت ها می‌تواند به شما کمک کند تا سیستم را به شبکه‌های متنوع ارتباطی مثل شبکه‌های SCADA یا شبکه‌های صنعتی متصل کنید.

خرید و قیمت اینورتر و درایو اشنایدر

 

لیست قیمت اینورتر اشنایدر

برای دریافت قیمت اینورتر اشنایدر ، می‌توانید به روش‌های زیر اقدام کنید:

  • تماس تلفنی: شما میتوانید با شماره تماس دفتر فروش ثامن کنترل شرق 3 - 38488680 - 051 تماس بگیرید و درخواست دریافت لیست قیمت اینورتر اشنایدر را اعلام کنید.
  • ایمیل: با ارسال ایمیل به آدرس info@SamenControl.com درخواست دریافت لیست قیمت را اعلام کنید.
  • وبسایت: به وبسایت ثامن کنترل شرق مراجعه کنید و از قسمت تماس با ما یا فرم درخواست دریافت لیست قیمت استفاده کنید.

با انجام یکی از این روش‌ها، امیدوارم بتوانید لیست قیمت اینورترهای اشنایدر را دریافت کنید.

لیست قیمت درایو اشنایدر

همانطور که در بالا توضیح داده شد شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت درایو اشنایدر نیز از روش های تماس تلفنی ، ارسال ایمیل استفاده کنید . همچنین با مراجعه به سایت ثامن کنترل شرق که به عنوان نمایندگی اشنایدر در ایران فعالیت میکند، لیست قیمت تمامی محصولات اشنایدر را دریافت کنید.

نمایندگی اینورتر اشنایدر

ثامن کنترل شرق وارد کننده مستقیم اینورتر اشنایدر با ضمانت و اصالت کالا بهمراه گارانتی محصول، همواره در تلاش است تا نیازها و انتظارات شما را در زمینه تامین، نصب و پشتیبانی کامل اینورتر اشنایدر برآورده کند.

مزیت‌های انتخاب ما برای خرید اینورترهای اشنایدر عبارتند از:

۱. تضمین اصالت و کیفیت محصول: شرکت ثامن کنترل شرق به عنوان وارد کننده مستقیم محصولات اشنایدر، تضمین اصالت و کیفیت منحصر به فرد محصولات اینورتر اشنایدر را به شما ارائه می‌دهد تا عملکرد بالا و عمر مفید آنها را تجربه کنید.

۲. پشتیبانی فنی قوی: تیم ما از متخصصین فنی مجرب تشکیل شده است که آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات شما، مشاوره فنی و رفع اشکالات ممکن در استفاده از اینورترهای اشنایدر می‌باشند.

۳. مجموعهای جامع از محصولات: ما مجموعه‌ای گسترده از انواع اینورترهای اشنایدر را ارائه می‌کنیم تا شما بتوانید بر اساس نیازهای خاص خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: