bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
«خلجی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ضمن تکذیب اختلاف نظر میان اعضای تیم اقتصادی دولت، بر انسجام آن تاکید کرد و مقابله با توطئه دشمن در حوزه ارزی را به عنوان یکی از مهمترین دستاورد‌های این تیم برشمرد.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون برخی مطالب مطرح شده مبنی بر اختلاف نظر برخی از اعضای تیم اقتصادی دولت با سخنگوی آن، اظهار کرد: هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و تیم اقصادی دولت تاکنون اقدامات بسیار مهمی را به سرانجام رسانده است.

مهار توطئه‌های ارزی، مهم‌ترین دستاورد تیم اقتصادی دولت سیزدهم/ بین وزرا هیچ اختلافی نیست
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اظهارنظر‌های متفاوت اعضای این تیم درباره یک موضوع اقتصادی گفت: در برخی موارد لازم است که یک تصمیم اقتصادی اتخاذ و در مواردی دیگر هم بسته به اقتضا‌ی موجود، تصمیم دیگری لغو و یا اصلاح شود. این موضوع به هیچ وجه نشان‌دهنده اختلاف نظر تیم اقتصادی دولت نیست.


وی تاکید کرد: فضای رسانه‌ای کشور نباید به گونه‌ای رقم بخورد که این حس به مردم القاء شود که بین وزرای اقتصادی دولت اختلافی وجود دارد. در حال حاضر تیم اقتصادی دولت مشغول به کار‌های بزرگی است که از میان آن‌ها می‌توان به تدبیر مسائل کلان اقتصادی، مقابل با تحریم‌ها و همچنین پیشبرد اهداف اقتصادی دولت اشاره کرد.


خلجی خاطرنشان کرد: این تیم اقتصادی تاکنون موفق شده که نرخ تورم را از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد برساند، اشتغال را ۱.۷ درصد افزایش دهد و در نهایت نقدینگی را از ۴۰ درصد به ۲۵ درصد کاهش دهد. تیم اقتصادی دولت در منسجم‌ترین حالت ممکن قرار دارد.


رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی دولت در پایان تاکید کرد: تیم اقتصادی دولت تا به حال اقدامات بسیار زیادی را در طول ماه‌های اخیر انجام داده که مقابله با توطئه دشمن در حوزه ارزی و ایجاد ثبات در آن یکی از مهمترین آنها محسوب می‌شود.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: