bazarnews

کد خبر: ۱۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ برتر 95-96 به شرح زیر می باشد.
بازار نیوز - 

با وجود اینکه تا آغاز رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر 95-96 چند روز باقی مانده است، اما تیم های لیگ برتری برای اینکه از قافله عقب نمانند کار خود را شروع کرده اند.

در میان تیم های پرطرفدار، دو تیم استقلال و پرسپولیس تا کنون به طور قطعی موفق به جذب هیچ یک از بازیکنان مورد نظر خود نشده اند و نقل و انتقالات آنها همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

لیست احتمالی نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ برتر 95-96 :

بازیکنان ورودی 

نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ برتر 95-96

سروش رفیعی : 

بازیکن تیم تراکتورسازی که گفته میشود خدمت سربازی اش در این تیم به پایان رسیده یکی از گزینه های لیست خرید برانکو ایوانکوویچ است.رفیعی که پیش از این دو بار مذاکراتی غیررسمی با مسئولان پرسپولیس داشته، اعلام کرده در صورتی که پیشنهاد خارجی نداشته باشد، مذاکرات جدی خود را با این تیم انجام خواهد داد.

شایان مصلح :

مدافع خوب و تکنیکی سابق استقلال، یکی دیگر از گزینه هایی است که نظر برانکو را به خود جلب کرده است. به نظر می رسد که در صورت پیوستن به پسرپولیس رقیب جدی محمد انصاری در ترکیب این تیم خواهد بود.


شجاع خلیل زاده :

او با پشت سر گذاشتن دوران سربازی اش در تراکتورسازی در حالی به اصفهان بازگشت که چند بازی بیشتر از یک نیم فصل با سپاهان قرارداد داشت اما در نهایت قرارداد خود را یک سال دیگر در لیگ شانزدهم با زردپوشان تمدید کرد. با این حال او اکنون مورد توجه پرسپولیس است و از سمتی دیگر گفته می‌شود سپاهان و عبدالله ویسی خواهان جذب محمد طیبی هستند تا جدایی این مدافع شمالی محتمل شود.


ایگور پراهیچ : 

برانکو ایوانکوویچ بعد از تصمیم خود مبنی بر جذب بوژیدار رادوشوویچ و کیفیت فنی مناسبی که این دروازه‌بان ارائه داده است، اکنون به دنبال این است تا دومین خارجی تیمش را نیز از کشور خود جذب کند تا خاطره دو اوکراینی این تیم از اذهان پاک شود.


بازیکنان خروجی 

نقل و انتقالات پرسپولیس در لیگ برتر 95-96


احمد نوراللهی :

احمد نوراللهی در انتظار پاسخ نظام وظیفه است تا با مشخص شدن کد سربازی اش که احتمالا برای تراکتورسازی است و همزمان با نقل و انتقالات نیم فصل راهی این تیم شود.

امید عالیشاه :

هافبک چپ پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی، نیم فصل دوم را باید در تیمی نظامی حضور یابد، امروز با حضور در تمرینات این تیم با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس خداحافظی کرد.


محمد رحمتی و شهاب زاهدی :

هافبک و مهاجم پرسپولیس که در نیم فصل اول از سوی برانکو ایوانکوویچ بیشتر به عنوان بازیکن نیمکت نشین مورد استفاده قرار می گرفتند، با تصمیم کادرفنی و مدیریت باشگاه و با توجه به درخواست همتای خود در ماشین سازی راهی تبریز شدند تا فرصت بیشتری برای بازی کسب کنند.



خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: