bazarnews

کد خبر: ۵۵۳۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
سخنگوی وزارت بهداشت در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد:
کیانوش جهانپور گفت: از آنجا که برآورد‌های ما نشان می‌دهد ضریب نفوذ این سامانه بین مردم پایین است، قرار است یک کمپین حمایتی در ارتباط با این سامانه راه اندازی شود.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز: کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت پیرامون سامانه TTAC به خبرنگار بازارنیوز گفت: این سامانه یکی از دستاورد‌های با ارزش وزارت بهداشت است که الحمدالله همچنان با قدرت در حال فعالیت است.

وی درباره انتقال کامل مالکیت این سامانه به سازمان غذا و دارو نیز اظهار داشت: به احتمال زیاد مالکیت این سامانه در شهریورماه سال جاری به صورت کامل در اختیار سازمان غذا و دارو قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت بهداشت از راه اندازی کمپین حمایتی خبر داد و گفت: از آنجا که برآورد‌های ما نشان می‌دهد ضریب نفوذ این سامانه بین مردم پایین است، قرار است یک کمپین حمایتی در ارتباط با این سامانه راه اندازی شود.

جهانپور، نگاه وزیر بهداشت فعلی به این سامانه را مثبت دانست و گفت: نگاه وزیر به این سامانه مثبت است، اما ایشان معتقدند که مالکیت سامانه باید از بخش خصوصی گرفته و به طور کامل به سازمان غذا و دارو واگذار شود.

سخنگوی وزارت بهداشت علت تغییرات مدیریتی را افزایش شفافیت دانست و گفت:  دکتر نمکی معتقد است که مجموعه مدیرتی باید بتواند در یک بازه کوتاه مدت، شفافیت حداکثری ایجاد کند. در این بین ممکن است آقای وزیر بعضی از اقدامات را از افراد مدیر نپسندد که این موضوع باعث تغییرات  مدیریتی می‌شود.

جهانپور در پایان افزود: آقای وزیر اعتقاد دارند که شرایط کشور در حوزه غذا و دارو ویژه است و ما اگر بخواهیم پیشگیرانه برخورد کنیم، شرایط مدیریتی باید حالت قرارگاهی به خود بگیرد، زیرا در این شرایط نمی‌توان اوضاع را با ساختار معمولی مدیریت کرد.
برچسب ها: جهانپور ، TTAC ، غذا و دارو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
المیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
اگر به نفع مردمه پس زودتر راش بندازین اگرم یه عمل رو انجام دادین که بگین ی کاری برای مردم کردین خواهشا فیلم بازی نکنید و جمعش کنید
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: