bazarnews

کد خبر: ۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور از امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره‌جنوبی خبر داد.
بازار نیوز - سامان فیروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال امضای قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی مقرر شد، تا از دی ماه امسال شاهد تولید محصولات این خودروساز کره ای در ایران باشیم.

وی افزود: در گام اول و از ابتدای فصل زمستان، تولید دو محصول هیوندای آی١و آی٢ در کارخانه کرمان موتور آغاز خواهد شد و توان خود را برای تولید و عرضه محصولات به روز و با کیفیت به کار خواهیم بست.

فیروزی با تاکید بر اینکه لغو تحریم‌ها به واسطه برجام، فصل تازه‌ای در اقتصاد ایران و به ویژه صنعت خودروسازی کشور گشوده است، تصریح کرد: خودروسازان بخش خصوصی با قراردادهایی که با شرکای جدید خود به امضاء می‌رسانند، از یک سو به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کرده و از سوی دیگر حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می‌‌دهند.

مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: شرکت‌های ایرانی، باید با قراردادهای مشارکت انتفاعی یا جوینت ونچر از مزایای مالی و همچنین دانش و تکنولوژی شرکای خارجی خود بهره مند شوند.

وی اولویت اصلی این شرکت را گسترش همکاری با شرکای فعلی و آغاز همکاری­ جدید با خودروسازان معتبر جهانی، افزایش کیفیت محصولات تولیدی و توسعه سبد محصولات دانست، گفت: در همین راستا قرارداد با شرکت هیوندای موتور کره جنوبی به امضاء رسیده است.
تسنیم
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: