bazarnews

کد خبر: ۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
نماینده رودبار، قلعه گنج، منوجان، فاریاب و کهنوج در مجلس گفت: در شهرستان های جنوب استان کرمان در همه زمینه های توسعه پایین ترین شاخص های کشوری را داریم.
بازار نیوز - "احمد حمزه ای" صبح امروز در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان اظهار کرد: استان کرمان در این دولت فرصت خیلی خوبی برای برداشتن گام های بزرگ دارد چراکه نیروهای خوبی در هر سه قوه داریم.
 
وی افزود: در استان نیز استاندار دیدگاه های خوبی دارد و توانسته هماهنگی و همدلی خوبی در استان به وجود آورده و روحانیت با ایشان همراه می باشند.
 
حمزه ای در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در گذشته توسعه استان کرمان نامتوازن بوده و در شهرستان های جنوبی در همه زمینه های توسعه پایین ترین شاخص های کشوری را داریم.
 
وی بیان کرد: استاندار در این دولت تلاش کرده جنوب را مقداری به شمال استان نزدیک کند و امیدواریم مدیران اجرایی استان نیز با حسن نیت بیشتری به جنوب نگاه کنند.
 
نماینده مردم شهرستان های جنوب استان کرمان در مجلس گفت: کل زیرساخت ها در جنوب ضعیف هستند و هنوز در برق، جاده، مخابرات و آب واقعا مشکل داریم و تقریبا در تابستان همه مناطق ما با افت ولتاژ برق مواجه می باشند.
 
وی افزود: نیاز است پست 132 کیلوولت در پل بهادرآباد ایجاد و چهار پست فوق توزیع در چهار شهرستان قلعه گنج، منوجان، فاریاب و رودبار احداث شود.
 
حمزه ای در پایان اظهار کرد: از حضور خوب مردم کرمان در سرشماری اینترنتی و رتبه 12 استان در این حوزه تشکر می کنیم و مسوولان باید به سرشماری توجه کنند، زیرا اطلاعات و آمار زیربنای برنامه ریزی برای کشور است.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: