bazarnews

کد خبر: ۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
نعمتی:
عضو هیئت رئیسه مجلس، با بیان اینکه مجلس به حفظ کارت سوخت رای مثبت می دهد، گفت:سرمایه گذاری که برای ایجاد کارت سوخت سوخت شده با حذف آن از بین می رود .
بازار نیوز  -بهروز نعمتی با اشاره به تصویب طرح یک فوریتی حفظ کارت سوخت در صحن علنی مجلس، گفت:با توجه به امکانات و زیرساخت هایی که برای کارت سوخت وجود دارد و سوءاستفاده هایی که ممکن است در آینده از نبود کارت سوخت صورت گیرد، ماندن آن ضروری است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هزینه زیادی برای ایجاد کارت سوخت در کشور صورت گرفته است، افزود:سرمایه گذاری که برای ایجاد کارت سوخت سوخت شده با حذف آن از بین می رود و کشور را متحمل زیان و ضرر می کند.

طرح یک فوریتی کارت سوخت برای بررسی بیشتر به کمیسیون انرژی ارجاع می شود
نعمتی با اشاره به اینکه وجود کارت سوخت از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می کند، ادامه داد:به فرض آزاد بودن قیمت سوخت نباید سرمایه ملی را از بین برد و سیستم کارت سوخت هیچ آسیبی به کشور نمی رساند و قطعا به نفع کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح یک فوریتی کارت سوخت برای بررسی بیشتر به کمیسیون انرژی ارجاع می شود، یادآور شد:از آنجا که برای ایجاد کارت سوخت سرمایه گذاری های فراوانی انجام شده و حذف آن سرمایه های زیادی را ضایع می کند، به احتمال فراوان مجلس به حفظ کارت سوخت رای مثبت داده و موافقت می کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه حفظ کارت سوخت از جهت شفاف سازی گسترده برای تصمیم گیری های بخش عمومی اهمیت جدی دارد، تصریح کرد: کارت سوخت به عنوان ابزاری قوی در سیاست گذاری در حوزه های متعدد، از جمله مالیاتی، زیست محیطی، حمل و نقل، صنعتی و تجاری اطلاعاتی در اختیار سیاستگذاران و مسئولان کشور  قرار می دهد.
خانه ملت
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: