bazarnews

کد خبر: ۱۰۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

آموزش فروش فرش دستباف

آموزش فروش فرش دستباف

در عصر امروزی خرید و فروش فرش کارکرده چه دستباف و چه ماشینی خیلی رایج می باشد. افراد به جهات بسیاری از تغییر دکوراسیون گرفته تا ایجاد تنوع ، مهاجرت وغیره اقدام به فروش فرش های خانه مینمایند. در این بین عده دیگری هم به علل خاص خودشان در پی خرید فرش کارکرده می باشند. این فرش ها در دسته ها و انواع مختلفی از قالیچه گرفته تا فرش های ماشینی ، دستباف و تابلو فرش وارد بازار شده و هر کدام هم خریداران ویژه خود را دارند. ممکن است دلیل ایجاد شدن چنین بازارهای خرید و فروشی این باشد که مردم مصرف گراتر شده و تمایل دارند که در فاصله های زمانی کوتاه تر ، کالاهای قبلی را با نو تعویض نمایند. بدین جهت وسایل دست دوم دیگر به معنای سابق در بازار وجود نداشته و شاید بسیار هم تر و تمیز باشند و نظر خریداران را به آسانی جلب کنند.

آن چه مشخص می باشد فرش های کارکرده دستباف و کلکسیونی کماکان قیمت بالایی دارند و بسیاری از آن ها که محصول ناب قم ، تبریز و کرمان هستند. در طی سال های گذشته فرش ایرانی یکی از مهم ترین بخش های صادرات غیر نفتی ایران را تشکیل می داد که متاسفانه در حال حاضر این جایگاه را فرش های هندی و پاکستانی از آن خود نموده اند.

در میان دسته های گوناگون فرش های دست دوم  ، فرش های دست بافی که نقشه ، رنگ و بافت منحصر به فردی داشته باشند هر چقدر که کهنه تر و به اصطلاح پاخورده تر باشد به همان نسبت ارزشمندتر خواهد بود. ما در این مقاله از سمساری می خواهیم به بررسی بشتر این موضوع بپردازیم. در ادامه با سمساری صابری همراه ما باشید.

تکمیل فرش با در نظر داشتن نیاز بازار کشور

پیش از آن که بافت طرح فرش را شروع کنید اول یک سر به بازار فرش فروشان شهر تان بزنید و از آنها بپرسید که در حال حاضر نیاز بازار چیست و بیشتر چه طرح و نقشه هایی در بورس هستند که بعد از بافت راحت میتوان فروخت اگر هم این کار آسان را انجام دهید بعد از بافت فرش مشکلی با فروشش ندارید چون مطابق با نیاز به بازار طرح و نقشه تان را بافته اید و به راحتی می توانید آن را به فروش برسانید.

فرش دستباف را کجا بفروشیم؟

اگر از مطالبی که گفته شد بی خبر هستید و طرح و نقشه مورد علاقه خود را بافته اید و حال می خواهید آن را بفروشید در قدم اول فروش آن مقداری سخت می شود چون آن طرحی که شما انتخاب کرده اید و بافته اید مورد پسند شماست و ممکن است با سلیقه خیلی از اشخاص متفاوت باشد و در اینصورت باید کسی را بیابید که هم سلیقه شما بوده و طرح و نقشه شما را بپسندد.

فروش فرش دستباف به فرش فروشی ها

راه اول برای فروش این است که به بازار فرش فروشی های شهر مراجعه کنید اگر این امکان نبود به فرش فروشی ها برای فروش تابلو فرش خود بروید.

مزایا:

امکان فروش و همکاری دوباره

معایب:

خرید با قیمت پایین

امکان فروش، کم

مراجعه به سایت های آگهی برای فروش تابلو فرش

راه بعدی برای فروش این است که تابلو فرشتان را در سایت های آگهی مثل شیپور و دیوار و یا سایت هایی که آگهی ثبت می کنند بفروشید.

مزایا:

امکان خرید بالا

فروش آسان تر

فروش با قیمت مناسب

معایب:

وقت گیر بودن
مراجعه متعدد برای بازدید

فروختن تابلو فرش به خانه‌دار

راه دیگر برای فروش تابلو فرش ، فروش به خانه‌دار می باشد و اگر ارتباط خوبی با دوستان و آشنایان داشته باشید می توانید فرش خود را با قیمت خوبی بفروشید.

مزایا:

فروش سریع

قیمت فروش بالا

بالابردن نقدینگی با فروش فرش دستباف

اما اگه هدفتون از فروش فرش بدست آوردن پولشه ، پیشنهاد میکنم فرشتون رو به مصرف کننده بفروشین چون مصرف کننده برخلاف فروشنده قصد سود کردن از خرید فرش رو نداره و اون رو برای مصرف میخواد به طبع فرشتون رو به قیمت بالاتری برمیداره

ولی نکته ای که وجود داره ، مصرف کننده خیلی به ندرت فرش ایراد دار میخره پس قبل از فروش به مصرف کننده ایراد های احتمالی ش رو رفع کنین

اما یه نکته دیگه که وجود داره اینه که فرش نسبت به سایر وسایل خونه افت قیمت کمی داره و گاها افت قیمت نداره.

تماس با خریدار فرش دستباف و ماشینی

خریدار فرش دستباف در تهران با بالاترین قیمت– فروش فرش دستباف در تهران با بیشترین قمیت

ما در سمساری خریدار فرش صابری آماده هستیم تا فرش دستباف شما را با بالاترین قیمت و سریع ترین زمان خریداری کنیم. همین الان تماس بگیرید. خریدار فرش با تضمین 100 %

 

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: