bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه با تاکید بر این که بورس در هفته سوم تیر ماه روند متعادلی را پشت سر خواهد گذشت، گفت: پیش‌بینی می‌شود که در این هفته، نماد شرکت‌های ساختمانی و تک سهم از شرایط خوبی برخوردار شوند.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم تیر ماه ۱۴۰۲/ پیشتازان احتمالی این هفته بازار سهام کدام نماد‌ها هستند؟

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «پیام الیاس کردی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم تیر ماه اظهار کرد: انتظار می‌رود که بازار سهام در این هفته به مانند چهار هفته گذشته، روند متعادل رو به منفی را تجربه کند، اما در این عین حال، پیش‌بینی دیگر وجود دارد مبنی بر این که در طول هفته‌های آینده، بازار سهام با مشاهده افزایش حجم معاملات، روند متعادل مثبتی را پشت سر بگذارد.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته هم گفت: در طول یک الی دو هفته اخیر، نماد شرکت‌های ساختمانی از حجم معاملاتی بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند؛ لذا،به نظر می‌رسد که در این هفته نماد این قبیل شرکت‌ها و همچنین تک سهم‌ها شرایط خوبی را سپری کنند.


وی همچنین درباره وعده وزیر اقتصاد مبنی بر تغیییر احتمالی نرخ خوراک پتروشیمی‌ها هم گفت: فکر نمی‌کنم که در این خصوص تغییر جدی ایجاد شود؛ به همین خاطر، توصیه به سهامداران و فعالان بورسی این است که منتظر تغییر احتمالی نرخ خوراک پتروشیمی‌ها نباشند.


الیاس کردی همچنین درباره نماد شرکت‌های ریالی در طول چند هفته اخیر هم تصریح کرد: نماد این شرکت‌ها در طول چند هفته اخیر شرایط خیلی خوبی را سپری کرده‌اند؛ علاوه بر این، در طول همین مدت زمان، ریسک صنایع بالا رفته، به همین خاطر انتظار می‌رود که فعالان بازار سهام در طول سه الی چهار ماه آینده توجه ویژه‌ای نسبت به این نماد‌ها داشته باشند.


پایا پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: