bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه این بازار در هفته سوم شهریور ماه روند متعادل مثبتی خواهد داشت، درباره نماد‌های پیشتاز این هفته گفت: پیش‌بینی می‌شود که نماد گروه‌های پتروشیمی و خودروی می‌توانند در هفته سوم شهریور ماه از بازدهی و استقبال خوب فعالان بازار سرمایه برخوردار شوند.

پیش‌بینی بورس در هفته سوم شهریور ماه ۱۴۰۲/ پیشتازی احتمالی پتروشیمی‌ها و خودرویی‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی فراقی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته سوم شهریور ماه اظهار کرد: انتظار می‌رود که در این هفته، عرضه نماد‌هایی که در طول هفته‌های قبل منفی بوده‌اند، افزایش یافته و به تبع آن شاهد ایجاد صف‌های خرید در بازار سهام باشیم. به واسطه همین امر، پیش‌بینی می‌شود که بازار بورس در هفته سوم شهریور ماه روند متعادل مثبتی را تجربه کند.


این کارشناس بازار سرمایه همچنین درباره وضعیت صنایع بورسی هم توضیح داد: در حال حاضر سایه برخی از ریسک‌ها از روی سر بعضی از صنایع مانند پتروشیمی‌ها برداشته شده و به خاطر همین امربه نظر می‌رسد آن‌ها درماه‌های آینده وضعیت به مراتب بهتری را نسبت به ماه‌های قبلی خود سپری کنند.


وی همچنین خاطرنشان کرد: نماد‌های خودرویی هم بر اساس چارت در حال پشت سر گذاشت شرایط خوبی هستند و اخیراً هم زمزمه‌های مطرح شده مبنی بر اینکه قرار است برخی از خودروسازان ایرانی با بعضی از خودروسازان خارجی وارد همکاری شده که این مسئله می‌تواند سودآوری آن‌ها را بالا برده و منجر به افزایش معاملات سهام گروه‌های خودرویی در بازار سرمایه شود.


فراقی در پایان پیرامون نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: پیش بینی می‌شود که نماد گروه‌های پتروشیمی و خودروی می‌توانند در هفته سوم شهریور ماه از بازدهی و استقبال خوب فعالان بازار سرمایه برخوردار شوند.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: