bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
در دنیای امروز، داشتن یک منبع انرژی قابل اتکا و پایدار، یکی از ضروریات محسوب می‌شود. چه برای مصارف صنعتی، تجاری یا حتی خانگی، برق یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی است.

در دنیای امروز، داشتن یک منبع انرژی قابل اتکا و پایدار، یکی از ضروریات محسوب می‌شود. چه برای مصارف صنعتی، تجاری یا حتی خانگی، برق یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی است. با این حال، خاموشی‌ها و قطعی‌های ناگهانی برق می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را به همراه داشته باشد. از دست رفتن داده‌ها، توقف فرآیندهای تولید، و حتی خطرات جانی، تنها بخشی از پیامدهای ناگوار قطعی برق هستند. به همین دلیل، داشتن یک دیزل ژنراتور ولوو پنتا می‌تواند راه‌حل مناسبی برای مقابله با این چالش‌ها باشد.

ویژگی‌های برجسته دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا، یکی از پرفروش‌ترین و بهترین انواع دیزل ژنراتور در سطح جهانی است. این محصول، به خاطر خدمات پس از فروش عالی و کیفیت بالایی که ارائه می‌دهد، در بازارهای جهانی به عنوان یکی از برندهای برتر دیزل ژنراتور شناخته شده است. کارایی و بازدهی بالا، همراه با قیمت بسیار مناسب، از دیگر ویژگی‌های مورد علاقه مصرف‌کنندگان ایرانی این محصول است.

دیزل ولوو پنتا یکی از پیشرفته‌ترین انواع دیزل است که با حداقل مصرف سوخت، بیشترین قدرت را تولید می‌کند. این دیزل با توجه به جدیدترین و بهترین استانداردهای جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سر و صدا را تولید می‌کند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا: انتخابی مطمئن برای نیازهای برق اضطراری و پایدار

تاریخچه ولوو و ولوو پنتا

در سال 1868 میلادی، یک کارگاه کوچک ریخته‌گری و مکانیکی در کشور سوئد شروع به کار کرد. این کارگاه کوچک که محصولاتی همچون گاوآهن، دیگ بخار و قابلمه تولید می‌کرد، طی 150 سال به یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های تولید انواع موتور دیزل برای مصارف خودرویی، صنعتی و دریایی تبدیل شد.

امروزه، نام ولوو (VOLVO) در سراسر جهان شناخته شده است. محصولات این شرکت سوئدی از جمله انواع خودروهای سواری، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، ماشین‌آلات راهسازی، موتورهای دیزلی صنعتی، موتورهای دریایی قایق‌ها و تجهیزات نظامی، در حال کار هستند.

ولوو پنتا (VOLVO PENTA) یکی از زیرمجموعه‌های گروه صنعتی ولوو است که به تولید انواع موتورهای دیزل صنعتی، از جمله موتورهای دیزل مخصوص دیزل ژنراتورها (اصطلاحاً دیزل‌های ژنراتوری یا GE) می‌پردازد.

امروزه، انواع موتور دیزل ولوو پنتا سری GE یکی از پرطرفدارترین دیزل‌های مورد استفاده در تولید دیزل ژنراتور در سراسر جهان است. دیزل ژنراتور ولوو پنتا به عنوان یک محصول با کیفیت و خوش‌سابقه، نزد مصرف‌کنندگان در سراسر جهان شناخته می‌شود.

مزایای دیزل ژنراتور ولوو پنتا

آنچه که منجر به محبوبیت انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا می‌گردد، مزایای منحصر به فرد آن است. از مهم‌ترین مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف سوخت پایین: دیزل ژنراتور ولوو پنتا مصرف سوخت بسیار پایینی دارد، به طوری که طی یک دوره 5 ساله، با توجه به نرخ بین‌المللی سوخت، هزینه‌های تهیه دیزل جبران می‌گردد.
  • شبکه گسترده توزیع قطعات و خدمات پس از فروش: وجود شبکه گسترده توزیع قطعات و خدمات پس از فروش جهانی ولوو، تهیه قطعات یدکی و سرویس و نگهداری انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا را حتی در بازارهای تحت تحریم مانند ایران، تسهیل می‌کند.
  • نسبت کیفیت به هزینه بالا: با وجود کیفیت بالای دیزل ژنراتور ولوو پنتا، این محصول دارای قیمت جهانی مناسبی است.
  • انعطاف‌پذیری در شرایط آب و هوایی مختلف: دیزلژنراتور ولوو پنتا در همه نوع شرایط آب و هوایی، حتی آب و هوای بسیار سخت قابل استفاده است. این انعطاف‌پذیری برای پیمانکارانی که در سراسر ایران با انواع مختلف آب و هوا پروژه دارند، یک مزیت اقتصادی محسوب می‌شود.
  • کاربری دوگانه: انواع موتورهای دیزل مخصوص استفاده در دیزل ژنراتور سری GE ولوو پنتا، طوری طراحی و ساخته شده‌اند که می‌توانند هر نوع نیاز اضطراری (Standby) و یا نیاز دائمی (Prime) به برق را تأمین کنند. این کاربری دوگانه برای به حداقل رساندن کل هزینه‌های خریداران و مصرف‌کنندگان بسیار مقرون به صرفه است.
  • استانداردسازی ابعاد و شکل: انواع دیزل‌های مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا طوری طراحی و استانداردسازی می‌شوند که دارای شکل و ابعاد تقریباً مشابهی باشند. این امر در هنگام تولید دیزل ژنراتور، استفاده از تجهیزات و اقلام مشابه را ممکن می‌سازد و هزینه‌های تولید و قیمت تمام شده دیزل ژنراتور ولوو پنتا را کاهش می‌دهد.
  • کارکرد یکنواخت و کم‌لرزش: موتورهای دیزل ولوو پنتا مخصوص استفاده در ژنراتور، به‌دلیل استفاده از تکنولوژی جدید و بالا، دارای کارکردی یکنواخت و کم‌لرزش هستند و صدای آنها در مقایسه با سایر دیزل‌ها کمتر است.
  • کاهش آلودگی محیط زیستی: استفاده از تکنولوژی پیشرفته گروه ولوو در تولید انواع موتورهای دیزل شرکت ولوو پنتا، منجر به کاهش آلودگی محیط زیستی و کاهش گازهای آلاینده در انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا گردیده است.
  • سیستم‌های هشداردهنده و محافظتی: این دستگاه‌ها مجهز به سیستم هشداردهنده و محافظتی دیزل در صورت سرعت بیش از حد موتور و دمای بالای آب موتور دیزل هستند. این سیستم‌های حفاظتی مانع از وارد شدن خسارت و آسیب به موتور دستگاه می‌شوند.
  • رادیاتور با کارایی بالا: موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا دارای یک رادیاتور فابریک مطابق با آخرین استانداردهای اروپا با حداکثر کارایی در سخت‌ترین مناطق آب و هوایی جهان هستند.
  • سیستم الکترونیکی امنیتی: دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا دارای یک سیستم الکترونیکی امنیتی هستند که این سیستم ایمنی مانع از افت توان و کاهش عملکرد این دستگاه در هنگام کار می‌شود. موتورهای ولوو پنتا تا ارتفاع 2000 متر از سطح دریا بدون هیچ مشکل و بدون ایجاد افت در توان، کار می‌کنند.
  • کنترل دقیق جریان هوای ورودی: موتورهای دیزل ژنراتور ولوو پنتا با کنترل دقیق جریان هوای ورودی، مصرف سوخت را به حداقل رسانده و موجب کاهش آلاینده‌های خروجی از اگزوز نیز می‌شوند.
  • راه‌اندازی و استارت خودکار: راه‌اندازی و استارت دیزل ژنراتور ولوو پنتا در صورت لزوم به صورت خودکار در حداقل زمان و با حداکثر توان امکان‌پذیر است. این ویژگی برای استفاده به‌عنوان پشتیبان برق در پروژه‌ها (دیزل ژنراتور اضطراری) بسیار مفید است.

در نهایت، لازم به ذکر است که کلیه موتورهای مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا در کارخانه‌های اروپایی نظیر فرانسه، سوئد و آلمان، طبق آخرین و بالاترین استانداردهای جهانی تولید می‌شوند و محصولی چینی ندارند. بنابراین، از کیفیت بالایی برخوردارند.

دیزل ژنراتور ولوو پنتا: انتخابی مطمئن برای نیازهای برق اضطراری و پایدار

سوالات متداول (FAQ) درباره دیزل ژنراتور ولوو پنتا

دیزل ژنراتور ولوو پنتا چیست؟

دیزل ژنراتور ولوو پنتا یک نوع دیزل ژنراتور با کیفیت بالا است که توسط شرکت ولوو پنتا، زیرمجمو

عه گروه صنعتی ولوو سوئد، تولید می‌شود. این دیزل ژنراتورها برای تأمین نیازهای برق اضطراری و پایدار در مصارف مختلف صنعتی، تجاری و حتی خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چرا باید دیزل ژنراتور ولوو پنتا را انتخاب کنیم؟

دیزل ژنراتور ولوو پنتا به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی مانند مصرف سوخت پایین، شبکه گسترده خدمات پس از فروش، نسبت کیفیت به هزینه بالا، انعطاف‌پذیری در شرایط آب و هوایی مختلف، کاربری دوگانه اضطراری و پایدار، استانداردسازی ابعاد و شکل، کارکرد یکنواخت و کم‌لرزش، کاهش آلودگی محیط زیستی، سیستم‌های هشداردهنده و محافظتی، رادیاتور با کارایی بالا، سیستم الکترونیکی امنیتی، کنترل دقیق جریان هوای ورودی و راه‌اندازی و استارت خودکار، یک انتخاب عالی برای نیازهای برق اضطراری و پایدار محسوب می‌شود.

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: