bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲
بررسی بازارنیوز نشان می‌دهد؛
طبق بررسی‌های انجام شده مشخص شد سازمان توسعه تجارت اصالت شرکت آتیلا همراه آیهان را تایید نکرده است.

گروه دیجیتال بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ طبق بررسی های خبرنگار بازارنیوز، سازمان توسعه تجارت اصالت شرکت آتیلا همراه آیهان، تولید کننده نوکیای ایرانی را تایید نکرد.
سازمان توسعه تجارت، اصالت شرکت تولیدکننده نوکیای ایرانی را تایید نکرد

بر اساس این پیگیری‌ها، ظاهرا سازمان توسعه تجارت در پاسخ به استعلام وزارت صمت حاضر به تایید شرکت تولید کننده نوکیای تقلبی نشده و تنها اسناد نماینده رسمی نوکیا در ایران را معتبر دانسته است.


چندی پیش رسانه‌ها از ورود سازمان توسعه تجارت ایران به ماجرای تولید نوکیای تقلبی خبر داده بودند. طی این خبر اعلام شد که سازمان توسعه تجارت ایران، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید این گوشی موبایل شده بود.

همچنین وزیر صمت هم در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز گفته بود که اگر اصالت این شرکت و کالای تولیدی آن تایید نشود، از ارائه خدمات از جمله تخصیص ارز به این شرکت جلوگیری خواهد شد. ابتدای امسال هم معاون وزیر صمت اعلام کرد سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی این شرکت اظهار نظر کند.

در همین راستا، گفتنی است؛ روز گذشته، بهروز محبی نجم آبادی، نماینده عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای به وزیر صمت خواهان شفاف سازی در خصوص اعلام نظر سازمان توسعه تجارت شده بود.

پایان پیام//

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: