bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
«اسدی» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت با انتقاد از کلاهبرداری برخی شرکت‌ها در ثبت برند و همچنین برخی افراد در فروش تندیس به صاحبان کسب و کار‌ها گفت: در برخی از موارد این افراد تندیس جشنواره‌های خود را از ۳۰ تا ۱۰۰ و یا حتی ۸۰۰ میلیون تومان فروخته‌اند.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «امیر حسین اسدی» مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت در گفتگو با بازارنیوز پیرامون اقدام کلاهبردارانه برخی شرکت‌های غیر معتبر در اخذ مبالغ گزاف از صاحبان کسب و کار‌های خرد و متوسط در ثبت نشان تجاری خود اظهار کرد: متاسفانه ضعف اطلاعات و دانش صاحبان کسب و کار‌ها از صنعت برندسازی باعث می‌شود که برخی افراد سودجو از این عدم آگاهی آن‌ها سوء استفاده کنند.

تولیدکنندگان در دام تندیس فروشان/ لوح‌های تقدیر تا ۸۰۰ میلیون تومان هم فروخته می‌شود+فیلم
مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صمت افزود: چگونه می‌شود که برخی افراد برای ثبت یک برند در سایت که هزینه واقعی آن ۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان است، ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان از صاحبان کسب و کار‌ها دریافت می‌کنند. سرعت در ثبت از جمله پیشنهادات پر تکراری است که این قبیل افراد در مورد ثابت برند به صاحب آن کسب و کار مطرح می‌کنند.


وی شیوع تندیس فروشی را به عنوان یکی دیگر از چالش‌های صنعت برند کشور معرفی کرد و درباره آن توضیح داد: در حال حاضر برآوردی که وجود دارد حاکی از آن است اکنون بالغ بر یک هزار جشنواره و همایش با مضامین مختلف در حال فروش تندیس و یا لوح تقدیر هستند که گاهی آنها را تا ۸۰۰ میلیون تومان فروخته‌اند.



مشروح گفته‌های اسدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛





پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: