bazarnews

کد خبر: ۱۱۲۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
امضای ملت با ایجاد محیطی بسیار امن و مطمئن، هویت مشتریان خود را آنلاین و از راه دور با دریافت امضایی الکترونیکی در فضایی رمزنگاری شده تائید و اعتبارسنجی کرده و خدمات غیرحضوری مختلفی نظیر افتتاح آنلاین حساب بانکی، درخواست صدور کارت، بازنشانی گذرواژه و ثبت امضای تسهیلات فرا بانک را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

 

 

امضای ملت با ایجاد محیطی بسیار امن و مطمئن، هویت مشتریان خود را آنلاین و از راه دور با دریافت امضایی الکترونیکی در فضایی رمزنگاری شده تائید و اعتبارسنجی کرده و خدمات غیرحضوری مختلفی نظیر افتتاح آنلاین حساب بانکی، درخواست صدور کارت، بازنشانی گذرواژه و ثبت امضای تسهیلات فرا بانک را برای کاربران خود فراهم می‌کند. در این مطلب نخست قابلیت‌های این اپ بانکی پرطرفدار و روش نصب آسان و فعال‌سازی آن در گوشی‌های آیفون برای شما بیان خواهد شد و سپس با دو نمونه موفق دیگر از اپ‌های بانکی برای تسهیل امور مالی آشنا خواهید شد.

 

امضای الکترونیکی ملت چیست؟ آموزش دریافت امضای ملت برای ایفون رایگان

 

اپلیکیشن امضای ملت چیست؟

بانک ملت در راستای تسهیل و تسریع امور مالی و ارزش نهادن به وقت مشتریان خود اقدام به عرضه اپی هوشمند به نام امضای ملت برای ایفون کرده است. این ابزار کاربردی قادر است شما را از مراجعه حضوری به شعب بانکی برای انجام امور مختلفی نظیر افتتاح حساب بانکی، درخواست صدور کارت بانکی، بازنشانی گذرواژه سامانه همراه بانک ملت و امضای تسهیلات آنلاین فرا بانک بی‌نیاز سازد. کافی است برنامه امضای ملت برای ایفون را دانلود کرده و احراز هویت بانکی خود را نهایی کنید. اپ‌های بانکی با ظهور خود در دهه گذشته، انقلاب بزرگی را در صنعت بانکداری بوجود آوردند و نظام بانکی کشور را به کلی متحول کرده‌اند. دیگر انجام تمام امور بانکی، حتی صدور کارت بانکی نیز با نصب امضای ملت برای ایفون رایگان به سادگی امکان‌پذیر شده است.

مراحل نصب امضای ملت برای ایفون رایگان

از آنجایی که نسخه (PWA) امضای ملت برای ایفون تحت وب ارائه نشده است، استفاده از قابلیت‌های این نرم‌افزار مستلزم دانلود برنامه امضای ملت برای ایفون و نصب این اپلیکیشن روی گوشی‌های آیفون است. برای نصب و دانلود این نرم‌افزار باید بازارچه سیبچه را روشی گوشی‌های آیفون خود نصب کرده و اشتراک ماهانه سیبچه را خریداری کنید. با نصب سیبچه شما می‌توانید علاوه بر دانلود امضای ملت ایفون، تمام اپ‌های ایرانی را که در اپ استور به علت تحریم‌های ایالات متحده حضور ندارند، دانلود و نصب کنید و دسترسی همیشگی و آسانی به نرم‌افزارهای ایرانی آیفون داشته باشید. پس از نصب سیبچه می‌توانید این بازارچه را اجرا کرده و اپلیکیشن امضای ملت را در بخش جستجوگر سیبچه تایپ کنید. سپس وارد صفحه اختصاصی امضای ملت خواهید شد و با لمس دکمه آبی رنگ دانلود امضای ملت می‌توانید این اپ را روی گوشی خود نصب کنید.

 

امضای الکترونیکی ملت چیست؟ آموزش دریافت امضای ملت برای ایفون رایگان

 

چگونه امضای ملت در آیفون را فعال کنیم؟

برای فعال‌سازی این اپلیکیشن باید نرم‌افزار را اجرا کرده و کد ملی و شماره همراه خود را در فیلدهای خالی نرم‌افزار وارد کنید. سپس کد ورودی به گوشی همراه شما پیامک می‌شود که با جایگذاری آن در فضای خالی می‌توانید وارد نرم‌افزار شوید. در این مرحله باید به بخش تعریف رمز امضای دیجیتال در نرم‌افزار مراجعه کرده و اطلاعاتی نظیر تاریخ تولد و سریال کارت ملی خود را وارد کنید. پس از پرداخت کارمزد صدور گواهی امضای دیجیتال و ارسال تصویر و ویدئویی از چهره خود برای احراز هویت آنلاین، می‌توانید درخواست صدور و فعال‌سازی گواهی امضای دیجیتال خود را نهایی کنید.

همراه بانک رسالت ایفون؛ بستری امن و مطمئن برای دریافت خدمات الکترونیکی بانکی

برخلاف امضای بانک ملت که صرفاً بر ارائه خدمات معدودی تمرکز کرده است، همراه بانک رسالت برای ایفون ابزارهای پرشماری را جهت تسریع عملیات بانکی و مدیریت امور مالی به کاربران خود ارائه می‌کند. برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن بانک رسالت برای ایفون عبارت‌اند از:

  • انتقال وجه به واسطه روش‌های مختلف پایا، درون بانکی و ساتنای کارتابلی
  • تهیه شارژ و بسته‌های اینترنتی برای سیم‌کارت‌های اعتباری
  • پرداخت قبوض خدماتی به صورت گروهی
  • مشاهده سه گردش آخر حساب
  • نمایش نزدیک‌ترین دستگاه خودپرداز به موقعیت مکانی شما

علاوه بر موارد بیان شده، با دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون با لینک مستقیم می‌توانید چک‌های بانکی خود را مدیریت کنید و عملیات مختلفی نظیر مسدودسازی و استعلام سریال/سری چک‌های خود را به سادگی لمس یک دکمه انجام دهید. مشاهده جزئیات اقساط بانکی، اعلان اطلاعات شبا در هنگام جابجایی وجه بانکی، انتقال مستمر وجه درون بانکی و بین بانکی، درخواست تسهیلات بانکی، مسدودسازی کارت و دریافت کد دو عاملی و کد شهاب از دیگر خدماتی است که با دانلود همراه بانک رسالت با لینک مستقیم می‌توانید از آن‌ها برخوردار گردید.

 

امضای الکترونیکی ملت چیست؟ آموزش دریافت امضای ملت برای ایفون رایگان

 

دانلود همراه بانک رسالت برای ایفون

همانند هر اپ بانکی ایرانی، موبایل بانک رسالت نسخه ios نیز در اپ استور اپل موجود نبوده و امکان دانلود آن بدون نصب بازارچه سیبچه روی گوشی اپل فراهم نیست. پس از نصب سیبچه و ثبت دستگاه خود در این بازارچه می‌توانید اقدام به دانلود همراه بانک رسالت نسخه ios در سیبچه کرده و در ظرف چند دقیقه این اپ را نصب و فعال کنید. چنانچه به سفته الکترونیکی نیاز دارید، می‌توانید به صفحه دانلود ای کاپ رسالت برای ایفون مراجعه کرده و این نرم‌افزار را برای ثبت‌نام و دریافت سفته الکترونیکی دانلود نمایید.

همراه بانک رسالت برای ایفون نسخه وب

اگر تمایل به نصب همراه بانک رسالت ایفون روی گوشی خود ندارید، می‌توانید از طریق مرورگر سافاری خود به صفحه همراه بانک رسالت برای ایفون تحت وب مراجعه کرده و از نسخه وب اپلیکیشن این اپ استفاده کنید.

همراه بام ملی ایفون؛ شعبه مجازی در دستان شما

به لطف وجود همراه بام ملی ایفون رایگان، انجام تمام امور بانکی مرتبط با بانک ملی به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه امکان‌پذیر گردیده است. کافی است همراه بام ملی ios را روی گوشی آیفون خود نصب کنید تا به گستره وسیعی از خدمات بانکی از قبیل: دریافت موجودی کارت (۱۰ گردش آخر)، انتقال وجه بین بانکی و درون بانکی، خرید اعتبار برای سیم‌کارت و پرداخت اقساط تسهیلات دسترسی کامل داشته باشید. افزون بر این موارد، با دانلود همراه بام ملی برای ایفون رایگان می‌توانید قبوض خدماتی خود را پرداخت و چک‌های خود را استعلام کنید. گفتنی است که همراه بام ملی نسخه ایفون در نسخه جدید خود ابزارهای کاربردی دیگری را نیز گنجانده و قابلیت‌هایی نظیر تشخیص خودکار تراکنش‌های پرکاربرد، جایگذاری اتوماتیک پیامک‌های بانکی و دسترسی آنی به دفترچه تماس را برای تسریع انجام امور مالی و ارتقای رابط کاربری خود گنجانده تا دانلود نسخه جدید همراه بام ملی برای ios و به‌روزرسانی این اپلیکیشن برای دارندگان گوشی‌های آیفون به امری ضروری مبدل گردد.

 

امضای الکترونیکی ملت چیست؟ آموزش دریافت امضای ملت برای ایفون رایگان

 

همراه بام ملی ایفون نسخه وب

همانند اپلیکیشن رسالت برای ایفون، همراه بام ملی نیز از نسخه وب اپلیکیشن خود رونمایی کرده تا کاربرانی که تمایلی به دانلود همراه بام ملی برای ایفون با لینک مستقیم ندارند، همچنان قادر به دانلود همراه بام ملی نسخه ios و استفاده از برخی امکانات این نرم‌افزار بانکی پرطرفدار باشند. اما توصیه می‌شود که برای بهره‌وری از تمام ظرفیت امنیتی بام و انجام تراکنش‌های بانکی در محیطی بسیار امن و مطمئن، اقدام به دانلود همراه بام ملی برای ایفون کنید.

سخن آخر

همان‌گونه که در این مطلب خواندید، امضای الکترونیک بانک ملت می‌تواند در زمان شما به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی کرده و با ارائه خدماتی متمایز انجام فرآیند احراز هویت آنلاین و امضای تسهیلات بانکی را بدون مراجعه حضوری به شعبه برای شما فراهم کند. همراه بانک رسالت و بام ملی نیز گرچه فاقد قابلیت کاربردی نظیر امضای الکترونیک ملت هستند، از ابزارهای مالی پرشماری برخوردار بوده و همانند یک شعبه مجازی قادرند دسترسی کاربران خود را به محدوده وسیعی از خدمات بانکی فراهم سازند.

خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: