bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه روند این بازار در هفته نخست دی ماه را متعادل مثبت دانست و تک سهام‌های بازار را به عنوان پیشتازان این هفته معرفی کرد.

پیش‌بینی بورس در هفته اول دی ماه ۱۴۰۲/ یکه‌تازی تک‌سهم‌ها در این هفته

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «نیلوفر اقوامی» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند این بازار در هفته نخست دی ماه اظهار کرد: با توجه به رشد اخیر بازار، انتظار می‌رود که بورس در این هفته به استراحت و تثبیت رشد خود اتکا کرده و نوسان گیران هم سیو سود‌هایی را بنا به معاملات خود انجام دهند؛ لذا، پیش می‌شود که در صورت نبود متغیر‌های منفی، روند بازار سهام در هفته اول دی ماه متعادل مثبت خواهد بود.


این کارشناس بازار سرمایه توضیح داد: بازار سهام به دلایل مختلفی مثل جاماندگی از رشد نسبت به سایر بازار‌های موازی، ارزندگی آن و همچنین بسیاری از عوامل مثبت دیگر همچون p/e مناسب، گزارشات مطلوب شرکت‌ها از منظر عملکرد و... در وضعیت خوبی قرار دارد.


وی تصریح کرد: در تشریح بهتر این وضعیت باید یادآور شد که در آذر ماه و زمانی که خبر تجدید ارزیابی دارایی بنگاه‌های اقتصادی منتشر شد، بازار سهام توانست رشد مطلوبی را تجربه کند و از مقاومت‌های مهم تکنیکالی به سمت مراتب بالاتر شاخص عبور کند.


اقوامی همچنین درباره نماد‌های پیشتاز این هفته بازار سهام هم گفت: با توجه به تجدید ارزیابی دارایی شرکت‌های بورسی و تاثیر آن در بازار سهام، پیش‌بینی می‌شود که در هفته اول دی ماه، تک سهم‌هایی که به این موضوع نزدیک‌تر هستند از بازدهی خوبی برخوردار خواهند شد.


پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: