bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران ضمن انتقاد از رویه ضد رقابتی برخی از مراکز فروش لوازم خانگی گفت: در حال حاضر به خاطر این موضوع برخی از کسبه در حال از دست دادن جایگاه خود در بازار هستند و شورای رقابت برای اثبات آن، مدارک بیشتری می‌خواهد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «اکبر پازوکی» رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع رویه ضد رقابتی برخی از فروشگاه‌های بزرگ عرضه کننده لوازم خانگی اظهار کرد: شورای رقابت همچنان در حال رسیدگی به این مسئله است و گویا برای ادامه این امر به اسناد و مدارک بیشتری نیاز دارد.

کسبه امین حضور، قربانی رویه ضد رقابتی مراکز بزرگ لوازم خانگی
رئیس اتحادیه لوازم خانگی تهران افزود: در پاسخ به این درخواست شورای رقابت، اتحادیه اعلام کرده که این اسناد باید از سوی بانک‎‌هایی ارائه شود که در حال پرداخت اعتبار به این مراکز فروش بزرگ هستند. تاکنون در خصوص این موضوع جوابی از طرف شورای رقابت به اتحادیه لوازم خانگی داده نشده است.


وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مراکز رقابت ناعادلانه‌ای را در فضای بازار لوازم خانگی ایجاد کرده‌اند. متاسفانه به دلیل این موضوع برخی از کسبه  در حال از دست دادن جایگاه خود در بازار هستند. در بازار امین حضور رقابت وجود دارد، اما نوع آن به گونه‌ای نیست که سایر واحد‌های صنفی دیگر را به ورشکستگی و نابودی بکشاند.

پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: