bazarnews

کد خبر: ۲۱۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
حجت اشرف‌زاده که قرار بود در ورزشگاه تختی مشهد و پیش از سخنرانی حسن روحانی - کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری - برنامه اجرا کند، به این شهر رسید، اما نتوانست به ورزشگاه وارد شود.
بازار نیوز - این خواننده درباره حاشیه‌هایی که از صبح امروز درباره حضورش در مشهد پیش آمد، گفت: مدیرنامه من با یکی - دو نفر از بچه‌های جوان‌تر ستاد صحبت کرد و اطلاعات نادرستی گرفت که به انتشار پستی از من مبنی بر لغو سفر و اجرا منتهی شد. پس آن‌که متوجه جریان شدم، به‌دلیل این‌که بلیت را از دست داده بودم، دوباره اقدام به گرفتن بلیت کردم، اما زمانی به مشهد و ورزشگاه رسیدم که مراسم شروع شده بود.
 
او با اشاره به این پخش شدن ترانه «دوباره ایران» با صدایش در ورزشگاه تختی، اظهار کرد: من آن لحظه، پشت در ورزشگاه بودم و هرچه تلاش کردم، به‌دلیل ازدحام جمعیت نتوانستم داخل شوم؛ اما با افتخار پشت در ماندم. یعنی پشت در جایی ماندم که جمعیت زیادی با شور و عشق آمده بود، بخش زیادی از آن‌ها برای دفاع از حقانیت هنر آمده بودند و این برایم افتخار است.
 
اشرف‌زاده افزود: همان‌طور که قبلا گفته بودم، از آقای روحانی حمایت می‌کنم و به مردم مشهد هم قول داده بودم که بیایم و تلاشم را کردم که امروز به این شهر برسم.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: