bazarnews

کد خبر: ۴۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
عضو شورای پول و اعتبار اعلام کرد:
یک عضو شورای پول و اعتبار گفت چون بانک‌ها در مورد مصوبه وام ازدواج کمی دچار مشکل شدند قرار شد بانک مرکزی مکاتبه‌ای با دولت داشته و مشکلات بانک‌ها را مطرح کند تا دولت بتواند با تعامل مجلس در این موضوع تجدید نظری داشته باشند.
بازار نیوز - بهمن عبدالهی، با شاره به اینکه یکی از مصوباتی که در جلسه اخیر شورای پول و اعتبار به تصویب رسید در خصوص وام‌های ازدواج بود اظهار کرد: همه بانک‌ها مکلف به اجرای مصوبه وام ازدواج هستند، منتها برخی بانک‌ها به لحاظ در اختیار داشتن منابع زودتر شروع کردند و برخی دیگر مشکل منابع داشتند که با تاخیر اجرا خواهند کرد.

عضو شورای پول و اعتبار در مورد تصمیم شورای پول و اعتبار در خصوص بافتهای فرسوده نیز گفت: موضوع بافت‌های فرسوده در دستور کار شورای پول و اعتبار است و به احتمال زیاد جلسه آینده در مورد تسهیلات بافتهای فرسوده تصمیم گیری شود.

وی در عین حال از اعلام ساز و کار فعالیت بورس تعاون به عنوان یک بورس مستقل خبر داد و گفت: به دنبال مذاکرات صورت گرفته با سازمان بورس و توافقی که در خصوص راه‌اندازی بورس تعاون حاصل شد، طی هفته‌های آینده نحوه فعالیت بورس تعاون و حضور تعاونی‌ها در بازار سرمایه مشخص و اعلام خواهد شد.

به گفته وی موانع قانونی و حقوقی پیش روی تعاونی‌ها برای ورود به بورس با مساعدت سازمان بورس از میان برداشته شده است.

عبدالهی در مورد در دستور کار بودن کاهش نرخ سود توضیح داد: موضوع کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی همواره در دستور کار بوده و هیچگاه خارج نمی‌شود، منتهی شورای پول و اعتبار شرایط را رصد کرده و هر زمان که اقتضا کند ورود کرده و تصمیمات جدیدی را اتخاذ خواهد کرد.
ایسنا
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
0
یک کار خوب انجام شده این را هم میخواهند کنسل کنند؟
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: