bazarnews

کد خبر: ۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸
فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: یک هزار و 426میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه نخست امسال در سه پایگاه دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان کشف شده است.
بازار نیوز -  قلندر لشکری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در سالی که اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، نامگذاری شده است ماموران دریابانی استان با انجام عملیات متعدد دریایی و زمینی دهها باند قاچاق کالا و فرآورده های نفتی را کشف کرده اند.

وی عمده کالاهای کشف شده در استان بوشهر را 19 میلیون و 254 هزار و 600 نخ سیگار، 561 هزار و 219 دستگاه لوازم برقی و الکتریکی خانگی و صوتی و تصویری، 36 هزار و 615 دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه، 13 میلیون و 501 هزار و 440 اقدام دارویی ذکر کرد.

وی یادآورشد: در این مدت 98 شناور، 25 خودرو و موتورسیکلت توقیف و 129 نفر قاچاقچی کالا و سوخت هم دستگیر و تحویل مقام های قضایی شدند.

لشکری گفت: دریابانی به عنوان بازوی اجرایی و امنیتی در آب های نیلگون خلیج فارس و به عنوان ضابط قضایی در مرز جنوبی کشور، نقش اثرگذار و تعیین کننده دارد.

وی یادآور شد: برای برچیده شدن پدیده شوم قاچاق در مرزها، فرماندهی دریابانی استان بوشهر نیاز به همکاری همه دستگاه های دولتی دارد تا بتواند با بکارگیری راهکارهای نوین، بازدارنده و اصلاح روش های قدیمی با این پدیده شوم مبارزه کند.

لشکری گفت: در این زمینه بهبود و سرعت بخشی به فرآیندهای مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی می تواند نقش بسزایی در برخورد با این پدیده داشته باشد و مهمتر از همه همکاری مرزنشینان با نیروهای دریابانی اصلی ترین راه مبارزه با این معضل اقتصادی است.
ایرنا
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: