bazarnews

کد خبر: ۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه وزیر اقتصاد باید در مورد حقوق‌های نجومی پاسخگو باشد، گفت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی باید هزینه‌های خود را کاهش دهد و صرفه جویی کند.
بازار نیوز- سید کاظم دلخوش اباتری با بیان اینکه برجام نتوانست مشکلات اقتصادی ایران را حل کند، اظهار کرد: به هر حال از آنچه که در کشور داریم باید استفاده کنیم و برجام، محاسن و معایبی دارد که باید تلاش کرد تا معایب آن برطرف شود.

وی با اشاره به کاهش قیمت نفت و درآمدهای نفتی کشور، گفت: دولت باید در بودجه نویسی و اجرا دقت کند و مصارف کشور و هزینه‌های جاری و تملک دارایی و سرمایه‌ای را مدیریت کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم ادامه داد: یکی از راه‌ حل‌ها این است که دولت هزینه‌های خود را کاهش دهد و صرفه جویی کند، البته بودجه عمرانی کشور همیشه کاهش یافته است و هیچ زمانی بودجه عمرانی به صورت کامل محقق نشده و باید این بخش هم مدیریت شود.

دلخوش اباتری با اشاره به حقوق‌های نجومی و افزایش هزینه‌های جاری، بیان کرد: این موارد اشکالاتی است که در نظام مدیریتی کشور وجود دارد و مشاهد می‌کنیم و برخی مواقع به وجود می‌آید.

وی تاکید کرد: مشکل فیش‌های حقوقی نجومی به برداشت‌های خلاف و نادرست از قانون مربوط می‌شود و وزارت امور اقتصادی و دارایی مسوول است. وزیر اقتصاد باید در این مورد پاسخگو باشد. فعلا موضوع فیش‌های حقوقی مطرح است و مجلس آن را پیگیری می‌کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با بیان اینکه باید در جامعه آرامش ایجاد شود، گفت: هر زمان به مشکلات دامن زده شده، نتوانستیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم؛ مقام معظم رهبری هم بر حل مشکلات تاکید کردند و باید دولت تلاش کند سیاست‌های درستی را اجرا کند.
تسنیم
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: