bazarnews

کد خبر: ۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 117.31 واحدی به عدد 74 هزار و 700 واحد رسید.
بازار نیوز- شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات با کاهش 117.31 واحدی به عدد 74 هزار و 700واحد رسید. 
 
براین اساس ارزش کل معاملات از 1میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 628 میلیون سهم طی 50 هزار نوبت معاملاتی بود. 
  
این گزارش می افزاید شاخص کل هم وزن با 26.30 واحد رشد به عدد 13 هزار و576 واحد رسید.   
  
گفتنی است نماد فارس، حکشتی، وبملت، وساپا، وامید با اعمال منفی و نماد پارسان، فاراک، با اعمال مثبت موجب رونق دماسنج تالار شیشه ای شدند. 
 
شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 40 واحد کاهش به عدد 789 هزار و 40 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی ازدست به دست شدن 342 میلیون سهم طی 33 هزار نوبت معاملاتی بود. 

وضعیت بورس همچنان قرمز است
مهدی تهامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وضعیت بازار بورس افزود: متاسفانه دراین چند روز بورس، حال و روز خوبی ندارد و سازمان بورس هم با بلوکه کردن بیشتر، سعی در جلوگیری از ریزش شاخص ها دارد.

وی ادامه داد: سهم ملی مس ایران با 34 واحد ، نفت و گاز پارسیان 26 واحد و ماشین سازی اراک با 20 واحد بیشترین سهم مثبت را برروی بازار داشتند این درحالیست که هولدینگ خلیج فارس با 67 واحد، بانک ملت با 31 واحد، سرمایه گذاری سایپا با 26 واحد و سرمایه گذاری امید با 20 واحد، بیشترین تاثیرمنفی را برروی بازار داشتند. 

این کارشناس بورس در ادامه با اشاره به وضعیت بازار بورس، نسبت به هفته گذشته گفت: متاسفانه وضعیت بورس،نسبت به هفته گذشته وضعیت بدتری را تجربه کرده است. 

تهامی در ادامه یادآورشد: سرمایه گذاران برای برجام و اصلاح سیستم بانکی، امتیازات زیادی را قائل هستند اما متاسفانه هرچه  جلوتر می رویم کار اجرایی دراین بخش ها صورت نمی گیرد و  همین امر باعث خروج سرمایه گذاران در بازار می شود. 
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: