bazarnews

کد خبر: ۵۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،هفت توصیه مهم را به زائرانی که می خواهند به عتبات عازم شوند،ارائه داد.
گروه راه و مسکن بازارنیوز: با توجه به نزدیکی ایام اربعین حسینی،سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،هفت توصیه مهم را به زائرانی که می خواهند از طریق مرزهای زمینی به عتبات عالیات عازم شوند،ارائه داد.
توصیه‌های هفت گانه به شرح زیر است:
۱- بر اساس آمار و اطلاعات موجود پیش بینی می‌شود ۲۴ تا ۲۹ مهر دوره اوج بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور باشد، لذا زائران سفر‌های خود را برنامه ریزی کنند.

۲-حمل و نقل در کشور عراق به مراتب پر هزینه است، لذا زائران عزیز باید در این زمینه پیش بینی‌های لازم را برای سفر خود انجام دهند.

۳-صرفا مسیر کوتاه‌تر دلیل مناسبی برای انتخاب مرز ورود و خروج از کشور نمی‌باشدو چه بسا بنا به شرایط پیش رو در مسیر‌های کوتاه‌تر هزینه‌های زمانی، مالی و ... بیشتری بر زائران تحمیل شود.

۴-زائران برای دسترسی به ناوگان اتوبوسی و اجتناب از تاخیر در سفر، از هر مرزی که از کشور خارج می‌شوند از همان مرز به کشور بازگردند.

۵-چناچه قصد ورود به کشور عراق با وسایل نقلیه شخصی (به صورت کاپوتاژ) دارید، از مرز‌های شلمچه و چذابه اقدام نمایید.

۶- برای مسیریابی، دریافت اطلاعات ترافیکی و ثبت شکایات و پیشنهادات با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرید.

۷- سفر‌های زائرانی که مرز مهران را برای بازگشت طی روز‌های ۲۴ تا ۲۹ مهرماه انتخاب می‌کنند، دو مرحله‌ای و ابتدا از مرز مهران به یکی از شهر‌های «کرمانشاه، همدان و اندیمشک» حسب استان محل عزیمت منتقل می‌شوند، سپس از آنجا، با وسایل نقلیه دیگر به مقاصد نهایی خود اعزام خواهند شد.
برچسب ها: اربعین ، کربلا ، عتبات
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: