bazarnews

کد خبر: ۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
تعمت زاده :
وزیر صنعت گفت:با توجه به اینکه در سال جاری صنعت کشور باید حدود 10 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی بیشتر از سال گذشته داشته باشد این مهم در اولویت برنامه های وزارتخانه قرار دارد.
بازارنیوز-  نعمت زاده وزیر صنعت و معدن و تجارت در حاشیه همایش روز ملی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی برای اجرایی شدن این شعار طرحی تحت عنوان رونق تولید به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه کردیم که طبق آن راه اندازی 7 هزار و 500 واحد کوچک و متوسط که با تولید کمتر از ظرفیت مشغول به کار هستند در دستور کار قرار دارد تا به ظرفیت مطلوب برسند و یا برخی از آنها که فعالیت شان متوقف شده راه اندازی گردد. 
 
وی در ادامه عنوان کرد: حدود 5 هزار طرح بالای 60 درصد پیشرفت در سراسر کشور وجود دارد که برای تکمیل و راه اندازی آنها کمک خواهد شد همچنین حدود 36 طرح ملی در سطح طرح های کلان طی امسال تکمیل و راه اندازی خواهند شد. 
 
نعمت زاده تصریح کرد: حمایت و تشویق صادرات غیرنفتی کشور از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و قرار است صادرات غیرنفتی کشور حدود 10 میلیارد دلار نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.  
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان عنوان کرد: حدود 6 هزار پرونده مشکلات صنایع کوچک و متوسط را در سطح استان ها بررسی کردیم که عمدتا نیاز مالی داشتند و به بانک ها معرفی شده اند امیدواریم با رسیدگی هر چه سریعتر بانک ها مشکلات تولید این واحدها مرتفع شود. 
باشگاه خبرنگاران جوان
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: