bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
در گفتگو با بازارنیوز مطرح شد؛
یک کارشناس بازار سرمایه ضمن تشریح وقایع چند هفته اخیر بورس، گفت: در حال حاضر با توجه به مسائل پیش آمده در کوتاه مدت دیگر شاهد رشد شارپی شاخص کل نخواهیم بود، اما با این حال می‌توان گفت که بازارسهام در مقایسه با هفته قبل در شرایط متعادلی قرار گرفته است.

بازگشت بازار بورس به ریل تعادل+صوت

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «علی عصاری» کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازارنیوز پیرامون شرایط مثبت کنونی بازار سرمایه و رشد دوباره شاخص کل بورس اظهار کرد: بازار سهام رشد طولانی مدتی را از اواخر سال قبل تا دو هفته پیش تجربه کرد. این رشد یکنواخت باعث شد که اشباع خرید‌هایی در بازار به وجود بیاید.


این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: اتفاقی که در هفته پیش برای بازار سهام به وقوع پیوست متاثر از موارد متعددی است؛ برخی کارشناسان بر این باورند که علت این ریزش ریشه در تصمیمات مدیران سازمان بورس داشته و برخی دیگر معتقدند که این امر به دلیل شناسایی سود از سوی بعضی از فعالان بازار پدید آمده است.


وی تاکید کرد: وقایع هفته قبل بازار سرمایه به ویژه روز یکشنبه را می‌توان به عنوان نقطه عطف شاخص کل بورس دانست. درحال حاضر با توجه به مسائل پیش آمده نمی‌توان در کوتاه مدت شاهد رشد شارپی (حرکت تند و تیز) شاخص کل باشیم.


جزئیات تحلیل عصاری را اینجا بشنوید.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: