bazarnews

کد خبر: ۱۱۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
«شاکری» در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: در جزئیات طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، سازمان بازرسی کل کشور موظف شده تا در صورت عدم همکاری برخی دستگاه‌ها در تکمیل سامانه املاک و اسکان، به این مسئله ورود کرده و موارد مرتبط با آن را پیگیری کند.

اقبال شاکری املاک و اسکان

گروه راه و مسکن بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «اقبال شاکری» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون عدم شفافیت داده‌های مرتبط با حوزه مسکن و کوتاهی برخی از دستگاه‌های اجرای کشور در تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان، اظهار کرد: با تصویب طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، بسیاری از مشکلات پیش روی این سامانه به طور کامل حل خواهد شد. به بیان دقیق‌تر، یکی از اصلی‌ترین و در عین حال مهمترین مبانی موجود در این طرح، الزام تمامی دستگاه‌ها در تکمیل داده‌های سامانه املاک و اسکان است.


این عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: با ارسال طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن به شورای نگهبان و تصویب آن از سوی این نهاد، تکلیف سامانه املاک و اسکان برای همیشه روشن خواهد شد. در صورت تصویب این طرح، همه شهروندان برای دریافت کلیه خدمات، ملزم به ثبت اطلاعات خود در این سامانه و دریافت کد رهگیری از آن می‌شوند.


وی همچنین در خصوص کوتاهی برخی از دستگاه‌ها مانند سازمان‌های ثبت اسناد و املاک و شهرداری‌ها و همچنین وزارت نیرو در ارائه اطلاعات خود به سامانه املاک و اسکان وزارت راه و شهرسازی هم توضیح داد: در جزئیات این طرح، سازمان بازرسی کل کشور موظف شده تا در صورت عدم همکاری این دستگاه‌ها با وزارت راه، به این مسئله ورود کرده و موارد مرتبط با آن را پیگیری کند.


مشروح گفته‌های شاکری را در کلیپ زیر مشاهده کنید.



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: