bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
«سیجانی»در گفتگو با بازارنیوز مطرح کرد؛
رئیس سازمان صمت استان تهران ضمن تشریح برنامه‌های این سازمان برای حمایت از واحد‌های صنعتی تهرانی، از رشد ۸۰ درصدی توسعه واحد‌های تولیدی این استان خبر داد.

اولویت‌های پنجگانه برای حمایت از صنایع تهرانی/ توسعه واحد‌های تولیدی استان تهران ۸۰ درصد رشد داشت +فیلم

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «محمود سیجانی» رئیس سازمان صمت استان تهران در گفتگو با بازارنیوز پیرامون آخرین وضعیت صنایع این استان اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت امسال ۳۷ طرح صنعتی را در ۱۶ شهرستان استان تهران با حجم سرمایه‌گذاری ۷ هزار و ۴۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال حدود ۳ هزار ۸۴۰ نفر مستقیم آغاز کردیم که تاکنون بعضی از آن پروژه‌ها به مرحله افتتاح ریده و در طول چند روز آینده هم مابقی طرح‌ها هم به مرحله افتتاح خواهند رسید.


رئیس سازمان صمت استان تهران همچنین افزود: در بازه زمانی یک سال گذشته یعنی از هفته دولت سال ۱۴۰۱ تا امسال، اولویت نخست ما حفظ واحد‌های تولیدی موجود بوده است. در حال حاضر واحد‌های صنعتی استان تهران به مانند دیگر واحد‌های تولیدی فعال در سایر نقاط کشور با مشکلات متعددی از جمله مباحث مالی مثل دریافت تسهیلات بانکی و همچنین امور اداری مانند تامین اجتماعی و مالیات مواجه هستند.


وی تصریح کرد: یکی از مهمترین مراجعی که این قبیل مشکلات را رفع می‌کند و تصمیماتش برای تمامی ارکان‌های دولتی لازم اجراست، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها است. این کارگروه در یک سال اخیر به شدت فعال بوده به طور که طی این مدت نزدیک ۴۷ جلسه اصلی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار تهران در مرکز استان تشکیل شده است.


سیجانی همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون مسائل و مشکلات یک هزار ۲۰۰ واحد تولیدی توسط این کارگروه حل شده است.


مشروح گفته‌های سیجانی را در کلیپ زیر مشاهده کنید.

 



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: